TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
chantal
14-7-2007
|
13-7-2007 7:18:51
Hallo nicky,
ik ken dat probleem wij wilden ook niet metteen te religieus en we zijn op zoek gegaan op pastornet.be. Je kan ook gewoon mss op google het soort tekst ingeven de je zoekt. Als je wil en je stuurt jouw thuis adres op stuur ik ons boekje door met de post, dat gaat wel pas binnen 2 weken zijn want morgen trouwen we en dan vertrekken we op vakantie. groetjes chantal chantalcypers@hotmail.com 14-07-07
|
|
Caroline
15-9-2007
|
13-7-2007 8:33:13
Hallo, wij hebben voor eerste lezing een heel mooie tekst uit 'de kleine prins'... ik kan je mijn misboekje nog niet doormailen want het is nog niet helemaal af. Groetjes
|
|
marjolein
10-11-2007
|
13-7-2007 8:43:26
Dag Nicky, ik heb wel enkele mooie teksten liggen. Geef me je email en ik stuur ze door! groetjes, Marjolein 28/07/07
|
|
saskia
7-9-2007
|
13-7-2007 9:59:43
ik heb ook een mooie bezinningstekst liggen, heb hem gekregen van een vriendin op onze trouw gewoon want we zijn enkel vor de wet getrouwd. zelf zou ik kiezen voor 'raad eens hoeveel ik van je hou', een kinderverhaaltje maar vind het zooooooo lief.
de andere tekst kan ik je wel mailen als je je mail hier zet, maar moet hem dan wel volledig intypen.
sas al 1 week getrouwd!!!
|
|
petra
|
13-7-2007 12:57:32
hallo Iedereen kunnen jullie ook de teksten en of misboekje eens mailen naar mij : petradeclercq@hotmail.com
bedankt grtjes petra
|
|
Selma
8-9-2007
|
13-7-2007 16:56:31
Dit is onze bezinningstekst:
Liefhebben, is samen een waagstuk beginnen waarvan je weet dat het de moeite waard is. Het is samen op zoek gaan langs een stille weg. Het is iets waar je verstand maar moeilijk bij kan. Het is wanneer je hart op volle toeren gaat draaien.
Liefhebben, is afscheid nemen van je eigen ik, is met moed in je handen naar de ander toegaan, met de hoop dat hij je neemt zoals je bent.
Liefhebben, is beseffen dat je alleen niet aankan, wat je met z’n tweeën wel kan. Het is steeds de moed kunnen opbrengen om vergeving te vragen, om zorgeloos van al het mooie te genieten.
Liefhebben, is een kunst die moet geleerd worden, met veel geduld en liefde, die dan pas groot is, als de één voor de ander alles over heeft.
Heer, twee mensen die elkaar liefhebben hebt Gij samengebracht. Op hen rust nu de levensgrote taak om elkaar gelukkig te maken, om voor elkaar een thuis te zijn, en voor de kinderen die Gij hen schenken zult. Wij kennen maar al te goed de moeilijkheden van deze opgave. Wil hen daarom steeds vergezellen van dag tot dag, in eeuwigheid, Amen.
|
|
nicky
30-9-2007
|
14-7-2007 11:55:06
hey iedereen, bedankt voor alle reacties, mijn email is DSR_Darkness@hotmail.com
Aan Saskia, het voorbeeldboekje wat we van onze pastoor hebben gekregen, daar staat de tekst in van raad eens hoeveel ik van je hou. ik zou het wel willen gebruiken, maar dan komen we zo oncreatief over.. Nu heb ik aan mijn beste vriendin gevraagd die ons allebei kent, om een tekst te zoeken. en die gaan we dan gebruiken als tweede lezing.
toch bedankt voor alle reacties, enne iedeeen blijven welkom. groetjes
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |