Terug naar overzicht
hallo, ik ga ook hairextensions zetten, heb zelf een kapsalon dus doen we het hier.IK ga ze laten krullen met de trouw en half losjes opsteken.De extensions kun je 6 maanden in je haar houden je kunt ze wassen, kammen, krullen, uitfhonen zoals je eigen haar.De prijs ligt tussen 3,50€ en 8€ per extension, bij ons kost het 4 € per extension, dus je hebt er ongeveer 100 nodig dus voor 400 euro heb je bij ons extensions. Wij zitten wel in Limburg, maasmechelen, maar je kan eens informeren bij jou in de buurt.nog vragen? ben dagelijks op wij trouwen.comgroetjes jennifer
Hey Karen,Ik heb al eens extensions laten steken bij een kapper in Gent. Die gebruikte niet de 'great lenghts' = het meest bekende, maar ook het meest dure merk, maar een ander. Daardoor viel de prijs goed mee. Ik denk dat het rond de 300 euro was, maar spijtig genoeg is die kapper nu dicht! Het was ook iets goedkoper voor mij omdat ik heel fijn haar heb en ze dus de extensions in 2 gedaan hebben omdat het er anders niet heel erg natuurlijk zou uitzien. Voor de trouw wil ik ook extensions laten steken, maar misschien niet over heel mijn haar. Ik dacht eraan om alleen achteraan strengetjes te laten bijsteken. Nu kan ik dat bij mijn kapper laten doen die mijn bruidskapsel doet, maar ik heb ook een vriendin wiens zus kapster is. Ze woont te ver om op de dag zelf mijn kapsel te doen, maar ik kan bij haar wel mijn extensions laten steken. Ik informeer nog eens naar de prijzen daar en stuur je dan nog een berichtje. Haar kapsalon is wel in Essene, bij Ternat (juist Vlaams Brabant).Groetjes Lies
Dankjewel voor jullie berichtjes Jennifer en Lies!Lies, je zou me veel plezier doen met die informatie!Mijn mailadres is karenbreyne@hotmail.com.Ik zie er niet tegenop om wat kms te rijden, zolang het resultaat maar goed is en de kostprijs nog een beetje meevalt...GroetjesKaz
Ik heb al lang haar, maar voor het kapsel dat ik wil moet ik veeeeeeeeeeeeeeel haar hebben, dus laat ik die dag clip-ins zetten. Kan ik nadien nog gebruiken. Ik heb ze via het net besteld en ga ze vanavond nog toekrijgen, spannend!!!!!!Groetjes, Mara
HalloIk ken iemand in Gentbrugge die aan haarverlenging doet voor een redelijke prijs.Haar website is: www.hairextensionsnathalie.be Groetjes