Terug naar overzicht
Hoi AnjaOok wij trouwen op 20 07 2007...Moeten jullie nog het een en ander voorbereiden? Heb je al stress?Wij moeten nog naar de feestzaal om de lijst voor de avondgenodigden, onze menukaartjes en tafelschikking af te geven.En onze enveloppedoos klaarmaken.De rest is geregeld en ik heb nog steeds geen stress! Enkel voor de vrijgezellen die morgen doorgaat, ik weet echt niet wat het zal zijn en ben reuze benieuwd!Hopelijk wordt het mooi weer, vnl. droog en een beetje zon zou mooi zijn ;)GroetjesVeroniek20 07 2007
Hallo Anja! Ook wij trouwen op 20 07 2007 en nu is er toch wel een beetje stress aanwezig hoor! Het is nml. morgen onze vrijgezellendag... en ik heb meer stress voor onze vrijgezellendag dan voor onze trouwdag! Laat ons nu maar allen duimen voor het zonnetje! Groetjes Véronique 2007 2007
Hey,Ons kerkelijk huwelijk en ons trouwfeest vinden pas op 18 augustus plaats, maar voor ons wettelijk huwelijk hebben we toch de mooie datum 20/07/2007 gekozen...GroetjesMaaike
Wij trouwen ook op 20/07/2007 en hebben ook morgen onze vrijgezellenavond. Ben nieuwsgierig wat ze bekokstooft hebben! Verder is alles zo ongeveer geregled, alleen nog eens langsgaan om af te spreken welk genre van muziek we willen en zo.Veel succes aan iedereen!P.S.: wij trouwen enkel voor de wet, in Aarschot.
hallohier nog een bruidje voor 20.07.2007 Het wettelijke en het kerkelijke huwelijk gaat door in zedelgem. Ook ik heb zenuwen omdat het morgen mijn vrijgezellen is. Ik moet al om 12uur klaarstaan en vandaag heb iik met de post een sluier ontvangen van mijn vriendinnen met hier een briefje bij: Hier alvast een tipje van de sluier.groetjes melissa
Wij trouwen ook op 20/07/2007 in Diest enkel voor de wet en nu maar hopen dat het een beetje goed weer is en dat alles vlot mag verlopen.Veel succes aan iedereen.Groetjes Wendy