Terug naar overzicht
Hoi Karen,Ik denk dat dit een keuze van jezelf is... . Wij gaan kiezen: ofwel de dankfoto's ofwel een bedankje... Allebei is voor eens een beetje te veel van het goede.Wij zijn voor de moment de voor- en nadelen van beide aan het afwegen om zo tot een beslissing te komen.Succes nogMarijke16/08/2008
Dag Karen,Wij geven de gasten op de avond zelf een bedankje mee. Achteraf sturen we ook een foto die dan ook als kerstkaartje dient(we trouwen 27 oktober).GroetjesLies
Hey,Ik vind dat niet echt nodig.Als je de foto's de avond zelf kan geven dan hebben ze op dat moment al een bedanking en hoeft een 2e niet denk ik.Bij ons kon dat niet op dezelfde avond geleverd worden. Wij hebben dan besloten om de dag zelf een kadertje en schildersezeltje te geven dat tevens dienst deed als menu en nu hebben we iedereen nog een foto opgestuurd voor in het kadertje.Maar hadden we op de dag zelf foto's kunnen hebben dan volstond dat als bedankje.Ik heb dat al op meerdere huwelijken gezien.Op het laatste huwelijk waren er zelfs geen bedankingen (misschien wel nog een foto achteraf?).De meeste mensen vragen anders nadien toch een foto.Groetjes, Sissi(48 dagen getrouwd)
Wij geven enkel een foto aan de mensen die niet konden komen en toch iets gegeven hebben... aan de aanwezigen geven wij een zakje snoep met een fotootje van onszelf met een bedankingstekstje erop. Dit geven we de avond zelf, dan moeten we er later niet mee aan denken (en sparen we postzegels uit:-))Caroline
Dag Karen,wij hebben ook enorm getwijfeld wat te doen... En een bedankje per persoon/koppel en een foto achteraf of een foto achteraf en geen bedankje de avond zelf. En we hebben voor het laatste gekozen. Ik denk ook dat de meeste mensen graag achteraf een foto hebben (of de dag zelf, maar bij ons gaat dat moelijk), dus dat gaan we wel zeker doen.Groetjes,Veerlehttp://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl