Terug naar overzicht
Hallo Jessy,Wij trouwen de week nadien. Bij ons is ook het meeste wel geregeld. Alleen die bedankjes idd ben ik ook nog aan het twijfelen en het bruidsboeket al dan niet laten drogen. Wat denk jij van bedankjes te geven?Groetjes Petra 29/09/07
Hoi, wij trouwen een weekje vroeger... de uitnodigingen zijn af en die beginnen we stilaan uit te delen... het zijn nu nog de kleine dingetjes é... op het einde van de maand nog een laatste keer naar de pastoor (we trouwen in Gentbrugge), nog de bedankingskes maken... Nu zal het wel vlug gaan denk ik:-)Veel plezier nog!Caroline15/09/2007
Hallo,Ik trouw ook op 22/09/2007, enkel voor de kerk. Het burgerlijk huwelijk is al 3 jaar geleden. Mijn uitnodigingen heb ik al grotendeels verstuurd. Morgen gaan we voor een kostuum zien voor mijn papa, 24/7 ondertrouw, 11/8 proefkapsel + passen trouwkleed, 18/8 om kleertjes voor de bruidskindjes. Onze ringen zijn ook al besteld. Misboekje is klaar, moet juist nog gekopieerd worden. Wij moeten enkel nog voor bloemen zien, de menu doorgeven, en de snoepbrochettes maken. Voor de rest ben ik rond denk ik. We hebben maar beslist om te trouwen in maart van dit jaar en eigenlijk heb ik het nog niet echt superdruk gehad. De plechtigheid, feestzaal en fotograaf waren op 1 week tijd al gereserveerd. Hier en daar moest ik nog wel wat spulletjes aankopen maar ik ben er wel gerust in dat alles oké zal zijn.GroetjesStefanie22/09/2007
Wij trouwen ook op 22 september 2007!We zijn volle bak bezig onze uitnodigingen rond te brengen. Aangezien we ze allemaal persoonlijk rondbrengen, zijn we toch even zoet. We moeten enkel nog trouwringen zoeken, verder is alles in orde. Nog een laatste keer met iedereen afspreken; fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, DJ, pastoor, dansleraar. Maar dat is allemaal maar voor augustus. Dus nu kunnen we ons volledig focussen op iedereen uitnodigen.We trouwen voor de wet in Aalst, voor de kerk in Affligem.Nog veel voorbereidingsplezier!elsenstijn.trouwen.com
wij zijn ook van de partij op 22/09. wij trouwen ook enkel voor de wet. Bij ons is het meeste in orde, buiten bedankjes maken en laatste afspraken. We zijn ook begonnen met de uitnodigingen rond te delen. das toch wat werk, normaal is dat deze week gedaan.succesMieke22/09/07
wij beginnen er vanaf vrijdag aan om de uitnodigingen rond te brengen.mag ze woensdag gaan halen.