Terug naar overzicht
Beste Kelly,stuur eens een mailtje naar macrea@mac.comHij is een zeer goede videograaf van het Waasland, waar wij zeer tevreden over waren en zijn en hij is ook zeer goed qua prijs.Echt de moeite.Mvg Nathalie
kijk eens op www.studiozwaan.be
Beste kelly,kijk eens hier op deze site onder rubriek video reportagesbij F.D.VIDEOPRODUCTIES ik werk in gans vlaanderen, ik kan u enkele demo's opsturen als u dat zou willen.MVGFILIP
hallo Filip u mag mij steeds verdere info mailen op kelleke@telenet.bealvast bedankt groetjes kelly
Wij hebben Videography uit St. Niklaas. Tot nu toe zijn we zeker tevreden over zijn service!Els22 september 2007elsenstijn.trouwen.com
Op ons feest waren ze van Videomanie.Wij waren zeer tevreden,en als ge wilt sturen ze u demo's van alle feesten;www.videomanie.be Veel succes
Kelly,Hierbij wil ik je laten weten dat wij afgelopen vrijdag, 20/07/07, getrouwd zijn.Wij hebben een superdag achter de rug.Onze videograaf was één uit de duizend.Echt een spontaan en tof persoon alsof hij deel uit maakte van de familie.Zeker de moeite waard om hem eens te contacteren.Hierbij zijn e-mailadres:freddy.vandecauter@telenet.beVeel succes.Groetjes,Karine
Kijk eens op www.videowaasland.be , een nieuw bedrijfje in Sint-Niklaas.