Terug naar overzicht
hey Saskia,voorlopig heb ik nog geen foto's (behalve die op de site van Marylise) maar het is een prachtig kleed!! had dit gevonden in 'de boekjes' ben naar de winkel gegaan, heb dit kleed als eerste aan gehad, nog 6 andere kleedjes aangehad maar Gardenia bleef er bovenuit steken! ben ondertussen al 2 keer gaan passen en het zit geweldig!gewoon naar de winkel gaan en het kleed eens aandoen, want op foto is het toch nooit zoals in het echt.groetjesMarjan 04/08/07
Hey Saskia,Heb je net een mailtje gestuurd.Groetjes,Els
heyHier nog een bruidje dat getrouwd is in de gardenia.Ongelooflijk veel complimenten gehad!! Men man wist niet wat hij zag!!Hij hangt nu thuis te hangen, maar kheb zo'n zin om hem weer aan te trekken en er een hele dag in rond te lopen. :oDgroetjesnadia16-6-07
Hey,Zouden jullie de foto's van deze jurk ook naar mij kunnen doorsturen aub? Ik was op slag verliefd op deze jurk!Ook de jurk Madeline vind ik prachtig, dus als er daar iemand foto's van heeft, ze zijn ook welkom.Indien jullie de prijzen kennen, mogen jullie deze ook geven.Foto's mogen gestuurd worden naar katrien09082008@hotmail.comAlvast heel erg bedankt!Katrien
Als er iemand mij ook aan fotootjes kan helpen: graag!!!tmoerenhout@hotmail.comDank u!!!Tania