Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

14-07-07 was een fantastische dag!!

16-7-2007 9:50:08
Hallo allemaal,

Na het lange wachten, was het zaterdag eindelijk zover. En het was beter dan ik kunnen hopen had. Het geluk straalde gewoon van ons af( ook van mijn ventje).
We hebben de avond voordien gewoon in ons eigen bedje geslapen, met veel kriebels in de buik, maar toch.Om half 6 waren we wel alweer wakker en zijn we nog vlug in de zaal dingen gaan klaarzetten die we vergeten waren. Daarna heeft mijn ventje mij naar mijn moeder gebracht met wie ik naar de kapper ging, toen begonnen de zenuwen pas echt.
Uiteindelijk was ik om 11.15u klaar en om 11.30u kwam hij mij halen. Het gevoel dat ik had toen de bel ging is niet te beschrijven, echt fantastisch. En alhoewel ik zijn kostuum mee gaan kopen was was het echt emotioneel toen ik de deur opendeed, hij stond daar en die zei onmiddelijk wauw, en kreeg een krop in zijn keel toen vloeide er bij mij tranen vazn geluk omdat ik lang bang was geweest dat hij mijn kleed niet mooi zou vinden.
De rest van de dag was een aaneenschakeling van complimenten en felicitaties waar we beide van genoten hebben met volle teugen. Toen we om 6 u 's morgens thuis kwamen hadden we beide een heel goed gevoel omdat iedereen zich geamuseerd had lekker gegeten had en goed gedanst heeft.Wat hadden we nog meer kunnen wensen.

Nu vertrekken we van disndag op woensdagnacht naar Antalya in Turkije wat een cadeautje is van mijn schoonfamilie want normaal gingen we niet op huwelijksreis.
Als de fotos af zijn zet ik er wel eens van op het net.

groetjes van meneer en mevrouw Jannes-Cypers
14-07-07

chantal
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 751

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik16-7-2007 11:46:23

Hey Chantal,

Bij ons was het zaterdag ook ongeveer zo. Mijn ventje heeft traantjes gelaten toen hij aan de deur stond en mij zag. Toen begon ik ook. Voor de rest de emoties goed onder controle kunnen houden.
Bij ons was de rest van de dag ook een aaneenschakeling van gelukwensen en complimentjes. Ook het avondfeest was fantastisch. Prachtige zaal, heel lekker eten, goede service en een fantastische DJ. Niemand had iets aan te merken, dat deed ons echt deugd.

Geniet nog van de witte broodsweken!

Een collega-bruidje (14/07/07)

didin

Meld misbruik16-7-2007 14:55:45

En hier nog een contente 14/7 bruid ;) Het was zaaaaalig! Bangelijk weer, geweldig feest en het regende complimenten. Feestzaal HOf Van reyen in Boechout was top! Onze fotograaf Thierry van Fotomoment eveneens top! We genieten nog na ;-) x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...