Terug naar overzicht
In welke gemeente of stad ?
Hoi,Het Rubenshof ligt in Alken (Limburg bij Hasselt).Laatst is mijn nichtje haar communiefeestje daar geweest en dat was supergoed! Heb wel geen idee wat ze betaald hebben.Maar ik denk dat je wel gerust mag zijn ivm service enzo.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hoi Anka,wij zijn daar ook gaan kijken. De prijzen vielen heel goed mee, één van de goedkoopste zalen die we gezien hebben. Wij hebben voor een andere zaal gekozen omdat we een andere sfeer wilden (hebben voor een schuur gekozen). Groetjes, Mara
Hoi Anka,Wij zijn pas in het Rubenshof getrouwd 777. We vonden het een mooie zaal, rechthoek, je ziet steeds iedereen mooi zitten. De tuin is ook mooi, maar je moet natuurlijk goed weer mee hebben, de veranda als receptie locatie is minder leuk. De hapjes waren heel lekker, net als het eten. Drank werd voortdurend bijgevuld (in drankenforfait). Ik werd op mijn wenken bediend, ik kan er geen kritiek op hebben eigenlijk. Ook nadien bij betalen van de rekening, zeer mooi en nauwkeurig overzicht, en zeer correct allemaal. Als je nog iets wil weten, kan je best mailen op sadiake@hotmail.com. Nu we getrouwd zijn, kom ik niet meer constant een kijkje nemen.