Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankfoto's : drukkerij of fotograaf?

16-7-2007 14:46:56
Hallo bruidjes en eventuele ex-bruidjes,

Ik dacht, aangezien wij onze trouwfoto's van februari al hebben, om hiermee de bedankfoto's te maken voor de gasten. Nu weet ik niet goed hoe het normaal in zijn werk gaat: wordt dit gemaakt door de fotograaf normaalgezien of kan je dit ook laten drukken in een drukkerij?

Hoe doen jullie het?

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 461

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-7-2007 14:58:28

Hey,

normaal gezien kan de fotograaf dat zeker maken, vaak al op de dag zelf.

Groetjes,
Lieve

Jan

Meld misbruik16-7-2007 15:28:09

Ik zou je toch aanraden om dat door je fotograaf te laten doen. Vooreerst is het van een veel betere kwaliteit dan gedrukt (bij drukwerk zie je de raster) en meestal kan je reeds tijdens het avondfeest via je fotograaf je foto's krijgen, bij een drukker lukt dit waarschijnlijk niet! Veel suc6!

lien
23-2-2007
 Meld misbruik16-7-2007 15:30:55

ik wil jullie al bedanken voor de reacties (andere reacties blijven welkom!), maar toch even reageren: wij hebben onze foto's al, dus tijd speelt voor ons geen rol, we kunnen ze op voorhand laten drukken. Alleen vrees ik dat onze fotograaf dit niet doet. Zou ik met mijn digitaal bestand dan naar een andere fotograaf gaan of hoe pak ik dit best aan?

Groetjes,
Lien

Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik16-7-2007 15:36:13

www.extrafilm.be

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik16-7-2007 15:46:31

Kan je die niet laten afdrukken bij de hema of het kruidvat of zo... vrienden van mij hebben zelf een compilatie van foto's gemaakt met daarop 'bedankt' en dat dan via het kruidvat laten afdrukken... na 5 jaar ziet het er nog altijd heel mooi uit...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...