Terug naar overzicht
Hallo, wij hebben twee bruidskindjes. Het oudste is 10 jaar en het tweede is 9 jaar. Ik denk dat er niet echt een leeftijd staat op bruidskindjes. Je kan kleine boelekes nemen en dan is dat schattig en je kan oudere kinderen vragen. Het hangt een beetje af van de kindjes die je kent en die je overweegt te vragen denk ik.Groetjes, Eva
Ons bruidskindje was 2,5. Het enige "nadeel" was wel dat ze niet altijd wou lache wanneer de fotograaf een foto nam. Ze begrijpen dat allemaal zo goed nog niet,maar voor de rest heel schattig.
Wij wilden een nichtje vragen dat 3 zou zijn bij onze trouw, maar achteraf vonden we haar toch nog te jong omdat ze op de momenten dat ze erbij zou moeten zijn net haar middagdutje zou moeten doen en een slaperig moe kind is ook niet ideaal. Mara
wij hebben 1 bruidskindje het dochtertje van mij as, ze is 5j dus toch al een leeftijd dat ze alles goed beseft.Mieke22/09/07
HoiWij hebben 3 bruidskindjes, 2 kindjes (jongen en meisje) van 2 jaar en 1 kindje (jongen) van 3,5 jaar...Ik vind dat de leeftijd geen belang speelt. Je moet natuurlijk zelf kijken wat jullie willen! Jonge kindjes doen niet altijd wat jij wilt dat ze doen (afh. welke band je met de kindjes hebt), oudere kinderen beseffen dat meer. Dus als je jonge kindjes neemt en ze moeten alles doen zoals jij het plant dan zal het niet goed aflopen...Succes!GroetjesVeroniek20 07 2007
ons bruidskindje zal een jaar en 10 maanden zijn, met wat begeleiding lukt dat wel :)
Wij hebben 3 meisjes; 8 jaar, 6 jaar en 1 jaar. De jongste zal enkel tussen de twee oudste de kerk binnen"waggelen", de andere 2 zijn oud genoeg om overal bij te zijn.Els22/09/07elsenstijn.trouwen.com
hela,onze bruidskindjes(jongen en meisje) zullen dan 19maanden zijn,de jongen is mijn neefje en tevens ben ik de meter,en het meisje is het nichtje van mijn verloofde(die nu nog huilt als ze hem ziet hihi)
Wij zouden al zeker de twee nichtjes van mijn verloofde vragen, de twee dochtertjes van zijn zus. Zij zullen dan 5 en bijna-3 zijn. Dat lijkt ons een ideale leeftijd: ze zijn nog schattig, ze kunnen braaf zijn, de jongste zal waarschijnlijk ook geen dutje moeten doen (nu soms nog wel), en zeker de oudste kan al doen wat we haar vragen. Ze kennen ons ook heel goed en hebben ons heel graag in hun buurt, dat scheelt! We twijfelen nog of we mijn 3 nichtjes er ook nog gaan bijvragen, de dochters van mijn nonkel en tante. Die zullen dan al 16, 13, en 10 zijn. Zij zullen niet meer zo superschattig zijn of zo (alhoewel!), maar ik denk dat ze dat wel heel graag gaan doen. En zij krijgen dan wat taakjes die de kleintjes niet kunnen, en kunnen wat op de kleintjes letten. Maar we twijfelen nog een beetje... 5 bruidsmeisjes is wel erg veel! Wat denken jullie? Sarah26/07/2008 - nog exact 1 jaar te gaan ;o)
Sarah,Hopelijk is het volgend jaar beter weer dan vandaag!Bij ons zouden er maximum 3 kindjes (1,5j, 3j en 5j) in aanmerking komen om voor te lopen. We zijn er nog altijd niet uit wat we ermee gaan doen.Vijf bruidsmeisjes is misschien wel veel alhoewel dat ook wel iets heeft...Laat eens iets weten wat je uiteindelijk zal doen.Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!