Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereidingen

16-7-2007 15:33:22
hallo , wie trouwt er nog op 18.8.2007
hoever staan jullie met voorbereidingen?
dikke kus
VEKEVIN@hotmail.com

VERA
18-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 316

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik16-7-2007 15:49:12

Hey Vera,

leuk dat jullie op dezelfde dag trouwen dan wij!
Onze voorbereidingen staan vrij ver, maar er zijn nog enkele kleine dingen die moeten gebeuren hé en de stress begint te komen met nog 33 dagen te gaan.
Onze zaal is geregeld.
Traiteur geregeld: menu's, tafelversiering, kandelaars, receptie,...
Dj ligt vast en openingsdans + andere muziek geregeld.
Fotograaf is ok.
Uitnodigingen zijn verstuurd.
Trouwkleed, kostuum, schoenen, accesoires en ringen ok.
Mijn laatste pas is 16 augustus en dan mag ik mijn kleed ineens meenemen.
Afspraak proefkapsel, proefmake-up inorde, ook het uur van mijn kapsel en make-up is geregeld.
Verder gemeentehuis, kerk, ondertrouw en misboekje is klaar.
Voor mijn bruidsboeket en bloemstukken kerk en feestzaal zorgen mijn tantes en ma.
Mijn bruidskindjes heeft kleren.
Het receptieboek en de enveloppedoos zijn gekocht.
Ook de cadeau's van de getuigen zijn gegraveerd. Deze moeten we nog wel gaan halen.
Onze ouders krijgen een fotoboek die mijn toekomstige zelf maakt, want hij is grafisch ontwerper.
Ik moet nog wel wat ballonnen, confetti,... gaan kopen.
Tja, voor de zekerheid heb ik een checklist die ik elke week eens bekijk om te zien of ik nog dingen vergeten ben.
Daar staat zelfs op om je schoenen van te voren in te lopen.
Je denkt aan die kleine dingen niet, maar ze zijn wel belangrijk hé.
En zo'n houvast is altijd leuk en maakt je wat minder zenuwachtig.
Moet er bij jullie nog veel gebeuren?

Groetjes Katrien
18/08/07

Karen
18-8-2007
 Meld misbruik16-7-2007 17:42:52

hey medebruidjes,
tja, 18/08... het komt dichterbij!!
ook wij zijn bijna rond met alle voorbereidingen. Na lang piekeren alles van decoratie gevonden, nog enkel de cadeau voor ouders en getuigen zoeken.
Katrien, jij schreef dat de cadeau van de getuigen gegraveerd zijn, wat heb je dan gekozen als ik dat mag vragen?
Voor de rest valt het goed mee, de zenuwen blijven nog een beetje weg, maar ik vrees voor de komende weken.

groetjes,
Karen
18/08/07

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik16-7-2007 18:11:52

Hey Karen,

wij hebben als cadeau voor de getuigen een parker-pen gekocht bij goldpen in Wijnegem Shoppingcentrum.
Het is een zwarte pen met in het zilver onze namen en huwelijksdatum in gegraveerd. Per stuk ongeveer 55 euro.
We wilden hen iets geven als aandenken en vonden dit toepasselijk.
Misschien kunnen ze hier zelf ons huwelijksregister al mee ondertekenen.

Groetjes Katrien

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik16-7-2007 18:51:11

Hoi,

Ik ben vandaag nog mijn kleed gaan passen, er moet nog wat aan verandert worden en ga de 27e terug passen.
Voor de rest nog wat bezoekjes: notaris, nonk die de bruidstaart maakt, DJ, helpers en de dag voor de trouw nog naar de zaal.
De enveloppendoos moet ik nog afwerken.
Tafelschikking ben ik mee bezig (definitief als ik alle bevestigingen heb).
Het misboekje hoeft enkel nog gekopieerd en geniet worden.
Ringkussen nog ophalen bij vrienden.
Openingsdans inoefenen.
Schoenen loop ik af en toe in tijdens het strijken.
Ahja, en vandaag heb ik nog een leuke babydoll gekocht voor onze huwelijksnacht! Ik had al een zwart kleedje, maar dat was niet echt 'bruid-achtig', dit dus wel!!!
De 30e juli verhuizen we wel nog naar ons eigen huisje, dus daar zijn we nu meer mee bezig...drukke tijden!!!
En ja...ik heb ook zo'n checklist, denk dat ik die wel elke dag bekijk...

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik16-7-2007 20:24:56

hey,

fijn om dit te lezen! wij trouwen ook op 18/08 en het komt nu echt wel dichtbij! deze zaterdag had ik voor het eerst kriebeltjes toen ik een ander trouwkoppel zag!

ik moet vooral nu de kleine dingen regelen maar daar kruipt het meeste tijd in!
we zijn bezig aan onze dans, verder nog cadeautjes voor de kindjes aan de kerk, voor de bruidskindjes, voor de getuigen en voor onze ouders! gaan voor mijn proefkapsel en voor proef make - up!
dan terug bij onze fotograaf, dj, voor dvd.
boekjes laten drukken nog voor de mis, en dat is het ver!
tegen wanneer moeten jullie gasten verwittigen of ze komen of niet?
en hoeveel volk hebben jullie ongeveer?
ach ja, de bedankjes moet ik ook nog in orde brengen! en de bloemen voor de kappel en bruidsboeket!
oei, best nog een lijstje hé!

vele groetjes
daisy

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik19-7-2007 14:51:28

hallo bruidjes,
fijn iets van jullie te horen, bij ons gaat tot nu toe alles vlotjes :)
vandaag begonnen met bodystyling want ik zou graag nog paar centimeter verliezen, hopelijk lukt het wel, voor de rest nog wat kleine dingen in orde brengen, stress neelt soms eens toe maar dat hoort bij zo n prachtige dag
succes nog
dikke kus
veke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...