Terug naar overzicht
Het hangt er van af hoe laat je wil/mag trouwen voor de kerk hé. Bij ons is dat sowieso in de namiddag. Maar je kan toch ook foto's nemen in de voormiddag, voor je gaat trouwen voor de wet? Als je begint om ongeveer 10u en de fotograaf blijft dan tot 15u. Dan zou alles toch gedaan moeten zijn? Of heb ik het mis?
Hoi SylvanaIk zou ook zeggen zoals Fanciska zegt:foto's juist voor de middag (tussen 10.00 en 11.00 beginnen), normaal duren de fotoreportages niet langer dan 2 uur. Dan kan je allen samen een sandwich ofzo eten (kost ook niet zoveel als je het zelf belegd). Tegen 13.00 in het gemeentehuis en dan kan je normaal tegen 14.00 in de kerk zijn (een wettelijk huwelijk kan op 20min. geklaard zijn). Als je om 14.00 in de kerk bent, dan kan je een mis hebben van 1 uur (als je de fotoreportage start om 10.00) en als je fotoreportage om 11.00 start, kan je na de mis nog een uurtje foto's nemen ergens... (dus in de voormiddag een uurtje en in de namiddag een uurtje) Dan zijn je foto's ten laatse genomen om 16.00 en als de laatste fotoreportage niet te ver van de feestzaal is, kan je daar zeker zijn om 16.30!Succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Ik zou de foto's voor de middag nemen. Direct om 1 uur trouwen voor de wet (duurt ongeveer half uurtje), daarna in de auto en om 2 uur trouwen voor de kerk. Als je iets te laat bij de kerk bent, is helemaal niet erg. Ze wachten toch op het bruidspaar. Hihi...Wij trouwen om half 12 voor de wet en gaan vantevoren trouwfoto's nemen. Mijn aanstaande komt me rond half tien/kwart voor tien halen. We rijden daarna rechtstreeks door naar het gemeentehuis. Jullie zouden dan terug naar huis kunnen gaan, je gasten opwachten en een broodje eten. Als ik dat om me heen hoor, dan doen heel veel mensen het op deze manier.Succes ermee!Groetjes Selma