Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planning

16-7-2007 19:48:18
Help...ik kom niet uit de planning.
Wij kunnen niet eerder dan 13.00 uur trouwen in het gemeentehuis van Hellevoetsluis. Maar wij willen ook graag trouwen in de kerk in Oostvoorne dat is 20 min rijden van het gemeentehuis. maar nu zit ik ermee wanneer moet ik de fotograaf regelen welke tijden kan hij foto's maken. hij gaat namelijk maar 5 uur mee en anders kost het meer geld..
En wij moeten uiterlijk om 16.30uur bij de feestlocatie zijn ook in hellevoetsluis.

Heeft iemand alsjeblieft een idee hoelaat ik mijn trouwfoto's kan maken?we trouwen op 4 april 2008.

Groetjes, sylvana

sylvana
4-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 638

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik16-7-2007 20:44:54

Het hangt er van af hoe laat je wil/mag trouwen voor de kerk hé. Bij ons is dat sowieso in de namiddag.
Maar je kan toch ook foto's nemen in de voormiddag, voor je gaat trouwen voor de wet? Als je begint om ongeveer 10u en de fotograaf blijft dan tot 15u. Dan zou alles toch gedaan moeten zijn? Of heb ik het mis?

Veroniek

Meld misbruik17-7-2007 8:30:55

Hoi Sylvana

Ik zou ook zeggen zoals Fanciska zegt:
foto's juist voor de middag (tussen 10.00 en 11.00 beginnen), normaal duren de fotoreportages niet langer dan 2 uur. Dan kan je allen samen een sandwich ofzo eten (kost ook niet zoveel als je het zelf belegd). Tegen 13.00 in het gemeentehuis en dan kan je normaal tegen 14.00 in de kerk zijn (een wettelijk huwelijk kan op 20min. geklaard zijn). Als je om 14.00 in de kerk bent, dan kan je een mis hebben van 1 uur (als je de fotoreportage start om 10.00) en als je fotoreportage om 11.00 start, kan je na de mis nog een uurtje foto's nemen ergens... (dus in de voormiddag een uurtje en in de namiddag een uurtje) Dan zijn je foto's ten laatse genomen om 16.00 en als de laatste fotoreportage niet te ver van de feestzaal is, kan je daar zeker zijn om 16.30!

Succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik17-7-2007 11:34:22

Ik zou de foto's voor de middag nemen. Direct om 1 uur trouwen voor de wet (duurt ongeveer half uurtje), daarna in de auto en om 2 uur trouwen voor de kerk. Als je iets te laat bij de kerk bent, is helemaal niet erg. Ze wachten toch op het bruidspaar. Hihi...

Wij trouwen om half 12 voor de wet en gaan vantevoren trouwfoto's nemen. Mijn aanstaande komt me rond half tien/kwart voor tien halen. We rijden daarna rechtstreeks door naar het gemeentehuis. Jullie zouden dan terug naar huis kunnen gaan, je gasten opwachten en een broodje eten. Als ik dat om me heen hoor, dan doen heel veel mensen het op deze manier.

Succes ermee!

Groetjes Selma

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...