TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emmy
21-7-2007
|
16-7-2007 22:17:43
Naar de winkel van je kleed zou je best bellen, ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt. Er was gewoon iets mis met hun website! Ik kan je niet zo meteen helpen met de muziek. Van welke streek ben je?
|
|
KARINA
27-7-2007
|
16-7-2007 22:29:03
ik ben van Wetteren,maar de patoor wil enkel met de organiste werken die hij aanbeveelt,ik heb al gezegd dat ik nog veel liever een cdtje zal branden,maar dat mag niet :( toch bedankt voor je reactie
|
|
Lieve
1-9-2006
|
17-7-2007 8:51:01
Hey Karina,
ik kan je niet helpen, maar wilde gewoon een hart onder de riem steken. Niet professioneel van die dame, je zo in de steek laten 10 dagen voor de grote dag.
Hopelijk vind je nog iemand anders! Lieve
|
|
sarah
30-6-2007
|
17-7-2007 9:38:31
hey Karina,
van waar ben je? misschien dat ik je wel wat verder kan helpen.
groetjes sarah
|
|
Ann
4-8-2007
|
17-7-2007 13:49:07
Hey Karina,
normaalgezien is aan elke kerk een koster verbonden die ervoor betaald wordt door de kerk om muziek in de vieringen te verzorgen. Vraag misschien 's na wie de koster in jouw kerk is? Indien je organiste dit is, is zij eigenlijk verplicht om vervanging te zoeken. Doet ze dat niet, zou 'k 's informeren naar de koster uit nabije parochies, Veel succes!
|
|
KARINA
27-7-2007
|
17-7-2007 22:25:37
ALLEMAAL bedankt voor jullie reakties,mijn kleed mag ik donderdag gaan halen!!!dus dat is in orde,voor muziek in onze mis moeten we de parituren zien te vinden!nu gaan we aan een kennis vragen of zij dat ziet zitten,zij heeft bij Kate Ryan gezongen als backing vocal,dus duimen maar!!!
|
|
ilse
|
17-7-2007 22:42:11
Hallo!!
Dat is dan de 26ste ofzo dat jullie trouwen? Welke partituren hebben jullie nodig?
juf_bliss@hotmail.com Groetjes!!
|
|
KARINA
27-7-2007
|
17-7-2007 23:11:16
neeje,wij trouwen op 27/07/2007 ik heb je gemaild voor wat we nodig hebben,alvast bedankt hoor!!!! KARINA & FILIP
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|