Terug naar overzicht
Hallo EvaVragen uit de vriendenboekjes:- Wat is je lievelingskleur- Wie is je lievelingszanger(es)- Lievelingsgroep?- Lievelingsbloem- Wat eet je het liefst?- Wat lust je helemaal niet?- Hobby?- Favoriete boek- Wat wil je later worden (kan je misschien veranderen in 'wat wilde je...!'- Heb je huisdieren? Lievelingsdier- Favoriete tv programma- Kan je verder nog aanvullen zoveel je wilt.Hopelijk kan je hiermee al wat verder.groetjesHilde
Dank je wel Hilde!Dat is al een hele stap vooruit! Groetjes!
Hey Eva,Met vraagjes kan ik je niet echt helpen, maar ik wilde wel eens vragen hoe jij het precies aanpakt om je gastenboek te maken? Ik wil namelijk ook zelf mijn gastenboek maken, maar weet niet goed hoe er aan te beginnen (qua papierkeuze en zo, en de kaft en zo). Laat je mij eens iets weten per mail of zo?Dank je wel!vacquierlien@hotmail.comGroetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
hallo,ik heb ook niet echt een vraagje te zeggen, maar weten jullie waar je zoal veel (en mooie) keuze hebt om een gastenboek te kopen? bedankt alvast
Dag Nathalie, Het gastenboek dat wij hebben gekocht, kwam van AVA. Echt veel keuze was er niet, maar tussen wat er lag, lag er een mooi donkerbruin en dat paste heel goed bij onze uitnodigingen. We hebben onze menu's daar dan ook aan aangepast.Je kan natuurlijk ook zelf een gastenboek samenstellen. Maar wij hebben dat niet gedaan.Nog veel voorbereidingsplezier!Eva