Terug naar overzicht
Wij wilden graag: "1+1=1 et ça pour toute la vie", maar onze ringen waren enkel groot genoeg voor onze namen en datum:s.Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Hey Isabelle,Wij hebben in onze trouwringen enkel mekaars naam laten zetten: in zijn ring staat mijn naam en omgekeerd.Een klassieke Latijnse spreuk die ik ken:Amor Vincit Omnia: liefde overwint alles.GroetjesLies
Hallo,Wat ook origineel is, is je vingerafdruk laten graveren in zijn ring en de zijne in jouw ring. Groetjes,Chantal01.09.07
Hoi Wij zetten PHILOSOPHY : hij noemt Philip en ik Sophie ...GroetjesSophie 18.04.2008
Wat een originele ideeën allemaal! Van een vingerafdruk had ik ook al gehoord, maar we hebben ringen met een speciale structuur gekozen dus dat kan niet meer.Onderussen blijven we zoeken naar DE tekst :o)Deze heb ik onlangs nog gevonden: "ik ook van jou" Het is wel geen latijn, maar toch erg leuk vind ik Italiaans lijkt me trouwens ook wel leuk… wordt dat niet de taal van de liefde genoemd? Anyway, alle suggesties zijn nog steeds heel erg welkom!Groetjes,Isabelle14/09/2007