Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele inscriptie trouwringen?

17-7-2007 9:10:09
Hallo bruidjes,

Eindelijk is het zover: onze trouwringen zijn we dit weekend gaan bestellen! Het wordt een combinatie van twee ringen die we mooi vonden :o) Nu zouden we ook wel een originele inscriptie willen ipv alleen onze namen en/of datum.

Ik ben dus op zoek naar een mooie quote (max. 27 letters) over de liefde. Mijn verloofde vind een latijnse tekst een leuk idee, maar dan moeten we natuurlijk wel de vertaling ervan kennen ;o)

Verder dan 'omdat ik van je hou' en 'ik ook van jou' ben ik nog niet gekomen, dus als er iemand ideetjes heeft, graag!

Groetjes,
Isabelle
14•09•2007

isabelle
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2141

lien
23-2-2007
 Meld misbruik17-7-2007 9:14:39

Wij wilden graag: "1+1=1 et ça pour toute la vie", maar onze ringen waren enkel groot genoeg voor onze namen en datum:s.

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik17-7-2007 9:50:21

Hey Isabelle,

Wij hebben in onze trouwringen enkel mekaars naam laten zetten: in zijn ring staat mijn naam en omgekeerd.
Een klassieke Latijnse spreuk die ik ken:
Amor Vincit Omnia: liefde overwint alles.

Groetjes

Lies

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik17-7-2007 10:04:59

Hallo,

Wat ook origineel is, is je vingerafdruk laten graveren in zijn ring en de zijne in jouw ring.

Groetjes,
Chantal
01.09.07

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik17-7-2007 15:01:36

Hoi
Wij zetten
PHILOSOPHY : hij noemt Philip en ik Sophie ...
Groetjes
Sophie 18.04.2008

isabelle
1-9-2007
 Meld misbruik25-7-2007 10:49:51

Wat een originele ideeën allemaal! Van een vingerafdruk had ik ook al gehoord, maar we hebben ringen met een speciale structuur gekozen dus dat kan niet meer.
Onderussen blijven we zoeken naar DE tekst :o)

Deze heb ik onlangs nog gevonden: "ik ook van jou"
Het is wel geen latijn, maar toch erg leuk vind ik

Italiaans lijkt me trouwens ook wel leuk… wordt dat niet de taal van de liefde genoemd? Anyway, alle suggesties zijn nog steeds heel erg welkom!

Groetjes,
Isabelle
14/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...