Terug naar overzicht
Hey,Ik ga geen zichtbare nylonkousen dragen, maar van die kleintjes rond de tenen tot achter hiel. Heb last van zweetvoeten, vandaar ;-) En, in augustus gaat het goed warm worden! Misschien kan je met het juiste zooltje in je schoenen, het schuiven vermijden.Veel succes,E18.08.2007
Hoi,Voor dat schuiven heb ik zo'n gelkussentje gekocht in het kruitvat. Loop ze nu in met dat kussentje erin.Ikzelf ga wel kousen dragen, vind dat mooier voor de foto's en...meer sexy, draag ook jartellen erbij.En idd, ze zeggen dat je minder snel blaren zou krijgen.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hey Rebecca,Ik ga ook huidskleurige kousen aandoen. Ik denk niet dat je van de warmte veel last zal hebben, want als je dunne nylons neemt, maken die het volgens mij niet veel warmer. Je hebt ook minder kans op blaren en je jurk kan veel soepeler langs je benen glijden.Uiteindelijk kies je waar je je het beste bij voelt. Probeer je schoenen eens met nylonkousen in te lopen (geen korte, maar lange met een plakband of jartellen) en zie dan wat jij het gemakkelijkste vindt.GroetjesLies
Hey,Ik heb op mijn trouwdag geen kousen gedragen. Ik had geen last van mijn voeten en mijn jurk viel perfect. Ik was vooral tijdens het dansfeest heel blij dat ik geen kousen aanhad, want mijn benen hadden zo al warm genoeg onder mijn jurk!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
ik ga ook geen kousen dragen, ik mag er niet aan denken dat die altijd afzakken ofzo. Nee ik draag dat niet graag dus doe ik dat ook nietMieke22/09/07
Hoi Rebecca,Ik vind kousen heel vervelend, zeker in de zomer. Zelfs al zijn het doorzichtige, toch heb ik altijd schrik om een ladder te krijgen. Om blaren te vermijden, kan je ze inderdaad al inlopen en eventueel op de gevoelige plaatsen op je tenen uit voorzorg al een pleister plakken. Kim
Als je geen kousen draagt, kan je tegen de blaren altijd 'compeed' kleven. Dat is eigenlijk een tweede huid, ze lossen minder snel dan gewone pleisters, en dan kan je dansen tot de vroege uurtjes zonder blaren te hebben.succes!Marijke20072007
hoi rebecca,ik zie dat je intussen getrouwd bent (proficiat) maar misschien een tip voor andere bruidjes die geen kousen willen dragen: talkpoeder!ik doe nooit kousen aan in de zomer en dan kunnen je voeten inderdaad in je schoenen plakken, maar met wat talkpoeder blijven ze de hele dag lekker droog!groetjes, Tina