TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
saskia
7-9-2007
|
17-7-2007 13:38:38
ik zou zeker kiezen voor de snip!!! ik heb met de andere zaal geen ervaring maar wij zijn zes juli getrouwd en onze feest was in de snip. echt het kon niet meer af zijn!!! alles was tot in de puntjes verzorgd, vriendelijk personeel, een overvloed aan hapjes, eten en drank!!! niet twijfelen zou ik zeggen en zeker de snip nemen! ok de ingang is misschien niet zo super maar je moet er rekening mee houden dat dat maar vijf minuten op een ganse dag is he enkel als je de oprit op rijdt... achteraan is t wel mooi met twee mooie tuinen. de oprit passeer je enkel en dat is al wat je er van ziet. om zo een reden zou ik zeker niet twijfelen! wij hebben echt geen enkele negatieve reactie gekregen zelfs geen enkele kleine opmerking, iedereen was in de wolken!
succes met de beslissig en laat weten wat het geworden is he!
groetjes sas
|
|
Luc
|
17-7-2007 14:03:22
Indien U opteert voor een gelijkaardige stijl als Hof van Nassau, dan kan ik U aanbevelen toch wel eerst langs tegaan in 't Brouwershof te Affligem: mooi kader, zeer interessante drankenvoorwaarden, zeer lekkere en prijsbewuste menu's en bovenal een zeer goede service ! Hun email is: tbrouwershof@telenet.be (U kan er een brochure en foto's aanvragen).
|
|
dorien
|
17-7-2007 15:02:35
Hey Els,
Wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest in het Hof van Nassau geweest, en ik vond het tiptop in orde. Zowel het eten, dj, aankleding zaal...
Ook van de snip heb ik alleen maar goeds over het eten, de service, de prijzen... Over alles eigenlijk! Ook zeer mooie tuinen!!!
Ivm Brouwershof in Affligem, ben er drie weken geleden naar een trouwfeest geweest en er waren toch een paar dingen die beter konden: het eten liet soms lang op zich wachten en vond ik op zich niet zo denderend, bij de receptie vonden wij de obers nogal opdringerig in het geven van champagne, net als aan tafel met de wijn...
Mocht ik jou zijn, zou ik eens bij mijzelf nadenken wat je het belangrijkste vindt. Het kader van het Hof van Nassau of de mooie tuin van feestzaal 'De Snip'? Zoals hier al gezegd is, je ziet de oprit slecht 2 minuutjes... Dus op kwaliteit en prijs... toch De Snip!
Laat weten wat jullie keuze geworden is, hé groetjes,
Dorien
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|