Terug naar overzicht
Hoi, Wij hebben vorig jaar in september 'de Roerdomp' van Bart Claes vastgelegd voor 18 augustus dit jaar.Ik ben al in 'Driessent', 'de Baenwinning' en 'de Roerdomp' geweest van Bart Claes en dat was elkens super, dus 'de Beekhoeve' zal dat dan ook wel zijn!Zijn er geen andere zalen van hem meer vrij in je periode?Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hallo Kerry,Dit jaar was ik voor een videoreportage in de Beekhoeve.Heb er ook mogen genieten van de lekkere hapjes en zeer verzorgde maaltijden. Dus inderdaad super.Spijtig voor je dat het op je huwelijksdagvolzet is.SuccesFreddy
Toen wij in de beginfase van de voorbereidingen waren had ik mijn hart op de beekhoeve gezet. Ik heb toen ook prijzen gevraagd. Die vielen waarschijnlijk wel mee voor een gemiddelde trouw, maar wij wilden daar niet zo veel aan geven. In die periode kwam de beekhoeve ook verschillende keren in de media omdat hun milieuvergunning niet in orde was waardoor zij de muziek niet hard mochten zetten. Ik heb toen veel klachten gehoord van verschillende koppels dat hun dansfeest hierdoor in het water was gevallen. Er werd toen ook gewaarschuwt dat als de vergunning er niet zou door komen ze de feesten zouden moeten afzeggen. Om al die redenen samen hebben we deze locatie dan maar niet verder bekenen. Wij trouwen nu in het speelhof in Sint-truiden. De sfeer is gelijkaardig met de beekhoeve (ook een oude schuur) en het budget ligt een stuk lager zodat dit ook meer naar onze wens was.Waar ik van spreek is wel al 2 jaar geleden, dus ondertussen kan het zijn dat alles in orde is. Het enige wat ik spijtig vond is dat 2 jaar geleden er een aparte site was van de beekhoeve met veel info en prijzen. Nu zitten die 3 zalen samen op 1 site en heb je een pak minder info voor handen. Groetjes, Mara
Dank je voor jullie reacties.Wij hebben vanavond een afspraak in de Beekhoeve dus ben wel eens benieuwd...groetjesKerry
Hey! Wij trouwen volgend jaar in de beekhoeve. Het ontvangst en de uitleg (en vooral de inkleding van het domein) vonden we super!Eind augustus trouwt er een collega van mijn vriend, dus kunnen we alvast een voorsmaakje krijgen. Dit koppel was ook zeer enthousiast over de beekhoeve en raadde ons aan er eens langs te gaan en zie nu...
Hey Veerle,Wij zijn gisteren ook gaan kijken en vonden het supermooi! Hebben nu een optie op zaterdag 13 september. Hadden ook liefst wat eerder, maar er zijn geen andere zaterdagen meer vrij. Wanneer trouwen jullie?GroetjesKerry