Terug naar overzicht
Eey Nele,ik trouw op 18 augustus in zaal rapsodie (max 180 personen) en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over de zaal en zeker over de mensen. Ze zijn echt supervriendelijk ... ik heb al twee trouwfeesten gedaan, een in rapsodie en een in symfonie en ik moet zeggen dat het dik in orde was. Zeker plaats genoeg om te dansen, de bediening is super en ik heb ook nog nooit klachten gehoord. Zaal Rapsodie is zeker niet lang en smal. Bij Symfonie is dit inderdaad wel het geval maar als jullie maar met 180 personen zijn is Rapsodie zeker een optie.Groetjes en veel succes met het voorbereidenSofie18/08/2007
Hey,Wij trouwen op 24/05/08 in zaal Rapsodie. Ik ben ook overal langsgeweest om te kijken voor een zaal - heb bijna heel Zuid West-Vlaanderen rondgereden. Hebben dan uiteindelijk voor Maelstede, Rapsodie gekozen. Na de beslissing had ik nog even mijn twijfels, maar we zijn onlangs menu gaan proeven en het was super. Eigenlijk zullen de mensen de zaal niet onthouden, maar het lekkere eten en of er voldoende drank was enz. We zullen met 140 tal personen zijn en er zal ook veel gedanst worden.Veel succes verderSaskia
Dag Nele,Vooreerst proficiat! Wij trouwen volgend jaar in zaal Symfonie, en we hebben 200 man avondfeest. Ik heb tot op heden nog nooit iets negatiefs gehoord over Maelstede. Laatst hadden wij een trouw in die zaal met 300 man avondfeest (veel jonge mensen) en we hebben nooit het gevoel gehad dat er te weinig plaats was op de dansvloer. Ook wij hebben alle zalen in die streek afgelopen en ik vond dat Maelstede er het meest professioneel uitkwam. Good luck!GroetjesSophie
ik ben ook gaan kijken naar maelstede, en heb de zaal meteen vast gezet, vergeleken met andere zalen die we gezien hebben, sprong die er direct uit.