Nu Online
Momenteel zijn er 371 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

le chapeau

18-7-2007 12:12:17
hallo,
ik heb eens gekeken op de website van le chapeau in antwerpen, bij de verschillende collecties stonden er soms bij van vorige jaar vb mathyro collectie 2006. ik vroeg me af of ze daar ook de collectie van 2007 hebben of niet?? Weet iemand dit soms?? En hoeveel kost een trouwjurk ongeveer?? Heb daar totaal geen idee van .... ik vind vooral de collecties van linea raffaelli, mathyro en rembo styling mooi

groetjes

ulrike
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1048

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 12:51:44

Hallo Ulrike,

Ik wil je niet ongerust maken, maar er zijn al veel slechte reacties geweest op dit forum over Le Chapeau!
Mss toch eens ergens anders gaan kijken?
Een trouwjurk varieert van prijs, maar meestal is de gemiddelde prijs toch rond de 1000 euro, je hebt er natuurlijk ook van 600-700 en dit gaat tot extreem hoge prijzen van zelfs 2500-4000 euro. Ik raad je toch aan om ergens elders je kleed te kopen ik ben namelijk ook bij Le Chapeau gana kijke en ze prijzen je vanalles aan, pushen je letterlijk!

Groetjes Petra

Patricia
15-12-2007
 Meld misbruik18-7-2007 13:02:30

Hallo dames,

Ik zou toch even willen zeggen dat niet iedereen slechte ervaringen heeft met le chapeau. Het is gevaarlijk om te veralgemeenen. Het is een winkel met zeer veel keuze dus de moeite waard. Ik heb mijn kleed daar ook gekocht en ik ben zeer tevreden van de service. Ik heb daar 4u lang zitten passen en twijfelen en toen we het kleed kozen, kregen we een glas champagne..
Ik vind het zeker de moeite waard om te gaan kijken en mijn getuigen gaan daar ook hun kleedjes kopen voor de suite.

gr
Patricia
15 december 2007

ulrike
30-8-2008
 Meld misbruik18-7-2007 13:38:04

oei, ik heb nochthans tot nu toe enkel positieve reacties gehoord, zijn er nog mensen die daar al geweest zijn?? en weet er soms iemand of ze de collecties van 2007 hebben van mathyro en rembo???
groetjes

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik18-7-2007 13:54:14

Mijn linea raffaelli kost +- 1200 EUR en hun prijzen liggen ongeveer allemaal daarrond..

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-7-2007 14:20:42

Hey,

Ik heb ook wel positieve ervaringen bij Le Chapeau.

Ik heb daar een hele tijd zitten passen maar zat met een bepaald kleedje in mijn hoofd dat zij niet hadden.
De verkoopster (Aude) raadde me aan om eerst dat bepaalde kleedje elders te passen omdat ze me nog 100 kleedjes kon tonen maar zolang dat in mijn hoofd zat kon ze me niet echt helpen.
Ik heb mijn kleedje in een andere winkel gekocht.

Nadien zijn we daar nog eens geweest voor suitekleren en terug hadden we Aude. Ze was opnieuw even vriendelijk ook al hadden we de vorige keer niets gekocht en had ik mijn kleed al elders gekocht.

Maar er zijn ook al negatieve verhalen geweest, maar ik heb al ondervonden dat dat bij veel winkels zo is. De ene wordt goed behandeld en iemand anders slecht.

Veel succes met je zoektocht!!!

Groetjes, Sissi
(53 dagen getrouwd)

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik18-7-2007 14:30:30

hallo
ik ben tot nu toe ook nog positief over de winkel (binnen 2 weken mag ik mijn jurk gaan halen). Ze vroegen eerst wat het budget was en hebben geen duurdere kleedjes laten zien. Ik heb er ook bijna 4 uur gezeten en ze hebben echt heel veel laten zien.
Ik heb een rok en top van Rembo en het kostte 1050 euro.

Sofie
1-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 15:45:08

hallo,
ik heb ook wel goede ervaringen bij le chapeau, heb daar toch ook lang staan passen en ik vond ze niet pusherig... en de prijs, tja, die geef je zelf op.
en je hebt keuze genoeg. ik had een kleedje gezien op een website en ze hadden het niet hangen, maar ze hebben het speciaal laten komen, en uiteindelijk heb ik het toch niet gekocht, maar wel een ander kleedje van rembo styling.
groetjes!
Sofie

Ilona
24-5-2008
 Meld misbruik18-7-2007 16:42:58

Als je de zoekfunctie gebruikt vindt je ongetwijfeld nog verhalen over le chapeau (negatief). Aan jou om uit te maken of je dat riskeert of niet. Natuurlijk zijn er ook altijd mensen positief, anders was die winkel echt wel al lang gesloten!
Wat me hier wel opvalt is dat de mensen zeggen dat ze urenlang zitten twijfelen hebben, maar uiteindelijk wel gekocht! tuurlijk zijn ze in de winkel dan tevreden!!! Ik ben de eerste keer ook gewoon buitengewandeld en vond ze toen ook niet pusherig, hoewel ze wel teleurgesteld leken.
Maar het gaat niet enkel over vriendelijkheid, bij mij waren ze ook vriendelijk maar hebben ze me achteraf bedrogen!

De merken die jij daar opnoemt hebben ze overal, maar over iedere winkel bestaat wel een negatieve reactie.

Dus ja, dat moet je zelf uitmaken he, waar je gaat.

ulrike

Meld misbruik18-7-2007 19:07:57

hallo,
bedankt voor jullie reacties, ik kan altijd eens gaan kijken natuurlijk en nadien nog mijn zin doen, wou gewoon een goed beeld hebben, want weet niet zo heel veel winkels zijn :)

bedankt

marjan
4-8-2007
 Meld misbruik19-7-2007 9:04:26

hey Ulrike,
waar ze zeker Rembo en Linea hebben is bij Het Bruidshuis op de Bredeabaan in Merksem. Zeker de moeite waard om daar eens een kijkje te gaan nemen. Ben heel tevreden van de service.

hun website: www.hetbruidshuis.be

groetjes

Marjan
04/08/07

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik19-7-2007 9:37:28

Prijs van jurken van collectie Mathyro vanaf +-/ 1300 €. De mijne heeft zo'n 1800 € gekost.

Groetjes

Sofie

ulrike

Meld misbruik19-7-2007 13:35:16

oei mathyro is precies niet van de goedkoopste, hebben ze die ook in het bruidshuis of in andere winkels???

groetjes

kristel
5-7-2008
 Meld misbruik26-7-2007 13:02:32

Ik ben mijn kleed ook gaan kopen bij le chapeau maar in Bree. Daar hebben ze me heel goed geholpen en waren ze helemaal niet opdringerig. Ik had mijn kleedje gezien in de loving you maar vroegen wat mijn budget was. Ik wou absolut dat kleed zien maar ik mocht niet omdat het blijkbaar aan de duurdere kant was. Ik had geen gedacht wat de prijs is van trouwjurken.
Nu ik ben dan nog op andere plaatsen gaan kijken, maar nergens waren ze zo vriendelijk dan in bree. Ik hab dan ook mijn trouwkleed besteld.

Nog veel plezier

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info