Terug naar overzicht
Amai de foto's zijn prachtig!!! Een vraagje: waar hebben jullie de fotoshoot gedaan? Met dat zand is wel leuk en ook het oude gebouw is prachtig. Complimenten aan de fotograaf en natuurlijk aan het bruidspaar. groetjes
Een heel dikke proficiat! Jullie zagen er trouwens allebei super uit!En de foto's op jullie site zijn de max, ook de huwelijksreis (amaai, zou nu ook al wel willen vertrekken naar zo een paradijselijk oord)Heel veel geluk samen!GroetjesBren 13/09/2008www.frank-bren.bruiloftsite.nl
Eerst en vooral een hele dikke proficiat en ontzettend veel geluk wensen.Wij zijn van Mopertingen, dus uit de buurt en zijn nog op zoek naar een fotolocatie.Jullie hebben ontzettend mooie foto's, vandaar mijn vraag waar jullie deze foto's genomen hebben.Je mag het me ook doormailen op laura_vanbael@hotmail.comAlvast bedankt en geniet van het leven als man en vrouw.Laura
Hey,ik ben ook eens naar de website gaan kijken en kan de dames hieronder enkel bijtreden... Jullie zagen er schitterend uit allebei en jij had een supermooi kleed. Ook de fotolocatie was super gekozen. Echt mooi allemaal.Groetjes,Lieve