Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12/07/2008

19-7-2007 11:07:35
Hey bruidjes,

Zijn er hier nog bruidjes die trowuen volgend jaar Juli? of zelfs 12 juli?
Hebben jullie al veel voorbereid? Wanneer gaan jullie op zoek naar het juiste kleed?

Ik zou zo graag willen beginnen zoeken, maar de collecties zijn nog niet binnen dacht ik...

Groetjes
Elke
12/07/2008

Elke
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 317

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik19-7-2007 11:26:23

Hey Elke,

wij trouwen een weekje vroeger dan jullie, namelijk 5 juli 2008. Wij hebben toch reeds het een en ander vastliggen: feestzaal, dj, fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, limousine voor suite,onze auto nog niet (zoeken mini cooper cabrio om zelf te rijden), wet (staat in potlood genoteerd aangezien we maar officieel 6 maanden op voorhand kunnen vastleggen), misboekje is in kladversie af (de muziek nog niet), eveneens het tafelthema, hebben al idee hoe we de tekst voor uitnodigingen willen, ideetjes zijn er al voor bedankingen (uiteraard nog niet uitgewerkt/nog te vroeg;-)).
Ja, ik weet het, hebben al veel gedaan, maar als er een idee in me opkomt moet dat uitgewerkt worden, als het in mijn hoofd zit ...
Voor mijn droomjurk ga ik pas beginnen kijken in oktober aangezien dan de nieuwe collectie uitkomt.
Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen?

Vele groetjes,
Sandra

Annelies
26-7-2008
 Meld misbruik19-7-2007 12:04:29

Hoi,
wij trouwen op 26/07. Wij gaan nu enkel de grote zaken vastleggen en dan vanaf februari of zo terug in gang schieten voor de afwerking. Wij starten binnen twee weken met de bouw van huis vandaar dat ik vrees dat onze gedachten ergens anders liggen. Op dit moment ligt de zaal, kerk, foto en video en ceremoniemeester vast. De wet daar zijn we nog niet uit. Is nog een beetje discussie met de ouders:-) en vanavond moet ik bellen naar een DJ. De zangeres is gevraagd maar heeft nog niks laten weten (kan zijn dat ze ermee stopt na deze zomer). Ik heb mezelf voorgenomen niet gek te komen van al die voorbereidingen. Ik heb twee vriendinnen die dit jaar getrouwd zijn en die waren zichzelf niet meer. Ik ben echt van plan het rustig aan te doen en wil niet een gans jaar door aan het voorbereiden zijn. Ik vrees dat ik anders in een zwart gat zou vallen na die dag. Begrijp me niet verkeerd ik kijk er echt naar uit maar wil het rustig houden.
We gaan ons huis ook volledig zelf bouwen waardoor onze weekends zich vooral daar zullen afspelen:-)
Ik zou zeggen heel veel succes bij de voorbereidingen en geniet er alvast van hé!!!

Elke
12-7-2008
 Meld misbruik19-7-2007 12:13:38

Ik dnek dat ik zo beetje evenver zit als jullie met de voorbereidingen, zaal, kerk, wet en fotograaf zijn al ok. Een DJ hebben we van de zaal zelf, dus daar moeten we geen opzoekwerk voor doen. We zijn wel al zo hier en daar eens aan het kijken, voor uitnodigingen en bedankjes, zodat we voldoende idëeen hebben.

En Annelies;
Ik begrijp u volledig, wij zijn ook in de beginfase van onze bouw. En we gaan ook alles zelf doen. We zijn nu nog met het papierwerk bezig, maar we zouden toch graag beginnen na de winter.
Dus het zijn nu drukke maanden. En zou ook alles rustig willen doen, maar daarmee dat ik zoveel mogelijk probeer te spreiden...

Sally

Meld misbruik19-7-2007 13:06:42

Hoi Elke,

wij trouwen 26/07/08, maar veel ligt er nog niet vast.
De zaal, de kerk en de wet. Mijn trouwkleed heb ik wel al, we zijn enkele weken eens gaan "kijken", zag mijn kleed hangen, gepast en ik was verkocht!
Fotograaf en ceremoniemeester hebben we nog niet vastgelegd omdat ik zoek naar niet duur. Ik ben van mening dat het de dag van ons leven moet zijn, maar niet heel ons leven er een kater moeten aan overhouden. We hebben net een huis gekocht dat we nog volop aant verbouwen zijn, dus...

Als je nog vragen hebt, mag je mij ook altijd mailen naar sallydeclercq@hotmail.com

Groetjes,

Sally

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik19-7-2007 14:11:43

Wij trouwen op 25 juli 2008. Bij ons ligt de zaal en DJ en fotograaf(vriendin)en kapper (ook vriendin) al vast. We trouwen enkel voor de wet. Bij ons in de gemeente kan je vanaf december je laten inschrijven, 6 maanden voor datum moet je dan officieel je aangifte doen. Mijn droomjurk en schoenen heb ik ook al! Ook gewoon eens gaan "kijken" enkele weken geleden, jurk gezien,gepast, verkocht en gekocht ;) Het is een jurk van een onbekend merk dus niemand die zal weten van welke collectie het is en dan nog, dat maakt helemaal niet uit voor mij.

In onze zaal zijn we volledig vrij van catering en decoratie dus dat brengt wel iets meer werk mee. We hebben al offertes gevraagd bij traiteurs en gaan nu onderhandelen met brouwers voor drank. Decoratie willen we in dezelfde stijl en kleuren als onze uitnodigingen dus dat wordt even zoeken. We weten al wel perfect hoe het er zal/mag uitzien :)

Onze gastenlijst is ook min of meer maar daar zullen zeker nog aanpassingen aan gebeuren.

Velen verklaren ons gek dat we zo vroeg met alles bezig zijn maar we nemen graag onze tijd en het is juist leuk dat we er nu al mee bezig zijn. Zo hebben we alle tijd om te kiezen en beslissen over alles.

sabien
26-7-2008
 Meld misbruik19-7-2007 14:57:37

hallo,
Wij trouwen op 26/07/08 en bij ons liggen de zaal en de priester ( kennis van mijn verloofde) al vast. De kerk vastleggen lukt ons momenteel niet omdat de priester ervan zwaar ziek is en momenteel in ziekteverlof is ... Trouwkleedjes ben ik al één keer gaan passen bij het merk Anne Belin. Amper 2 stuks heb ik er geprobeerd en ik denk dat ik al verkocht ben ... nu ja, ik denk van in september toch nog eens naar een grote bruidswinkel te gaan om nog vanalles te passen, kwestie van zeker te zijn van mijn eerste gedacht hé !

groetjes Sabien

Siska
5-7-2008
 Meld misbruik20-7-2007 10:17:46

Hallo,

wij trouwen op 5 juli 2008, maar wij staan nog zo ver niet. Enkel onze zaal, de wet en de kerk liggen vast. Ik ben momenteel nog bezig met mijn thesis en herexamens, dus de andere voorbereidingen zullen voor na 3 september zijn.Ik hoop dat ik dan nog niet te laat ben (aangezien jullie al zoveel hebben).
Veel plezier verder!

Siska

Germis
20-7-2008
 Meld misbruik31-7-2007 14:36:02

hey,

wij trouwen ook in de derde of vierde week van juli 2008, een vaste datum hebben we nog niet. Ik heb vorige week pas "de vraag" gekregen dus ... ik had altijd gedacht dat we nog een paar jaar gingen wachten maar de tijd was er toch rijp voor blijkbaar. (joepie!!) Ik heb al een pasbeurt voor mijn kleed vastgelegd voor december dit jaar (bij Linx in Hasselt), voor de rest heb ik nog niks gedaan. We moeten het ook nog officieel tegen zijn ouders zeggen, wij wonen in Limburg en zij zijn van de kust en we willen het persoonlijk zeggen. Volgende week gaan we er een weekend logeren en dan gaan we t hun zeggen. We zouden ook aan de kust willen trouwen (hij heeft veel meer familie dus daar trouwen is praktischer)en ik denk dat mijn schoonmoeder wel direct in gang zal schieten met een zaal zoeken enzo van zodra ze het weet. Zij kent de locaties daar tenslotte beter dan ik dus alle tips van haar zijn welkom! Ik ben wel al wat "opgejaagd", er is nog zoveel in orde te brengen en mijn verloofde is zo "op zijn gemak" grrr

Wendy
11-7-2008
 Meld misbruik13-8-2007 23:55:06

Hallo,

wij trouwen op 11 juli 2008 en bij ons ligt de zaal + DJ, kerk en wet al vast. Onze fotograaf ligt zo goed als vast, we moeten enkel het voorschot nog betalen. Ik zit ook al vol spanning te wachten om een kleed te gaan passen, maar dacht dat het nog te vroeg was daarvoor. Blijkbaar niet als ik dit hier alllemaal lees! Zal er maar eens op uit trekken dan.

Groetjes,
Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...