Terug naar overzicht
Hallo!wij zijn van Herent en hebben onze huwelijkskaars besteld in Roeselare, bij Joka kaarsen. Die hebben mooie moderne kaarsen voor schappelijke prijzen. Het is niet verplicht om ze daar te gaan op halen. Dan sturen ze de kaars met taxipost op. Misschien kan je eens kijken op de website. Ik heb de kaars halverwege juni besteld en op 3 juli had ik ze al. Dus dat viel heel goed mee. Vele groetjes, Eva
Ik kan je spijtig genoeg niet helpen, ik ben wel ook van regio Halle. Ik denk dat we ze op internet bestellen of zo (of er is ook een beren/kaarsenwinkel in de City2 in Brussel, misschien daar?). Maar ik had graag nog geweten waar je je haar laat doen (ook in Halle of zo ergens?) Hebben jullie een fotograaf van daar (Photodesign?) en welke locaties kiezen jullie, als ik dat vragen mag?Groetjes,Inge14.06.2008
Wij hebben onze huwelijkskaars ook bij Jokakaarsen besteld. En we hadden ze op maandag besteld en als de betaling dinsdag in orde was, dan zouden we ze vrijdag al ontvangen. Maar de betaling bleef wat langer weg, dus hebben we ze de week erop ontvangen. Heel goed ingepakt zodat er niets aankomt.Hun website: www.jokakaarsen.be
en de prijzen bij jokakaarsen? Er staan enkele heel mooie op, maar jammer genoeg geen prijzen.
Hoi Peter,Als je een mailtje stuurt naar jokakaarsen met de vraag naar de prijs van een bepaalde kaars dan krijg je daar zeker antwoord op. Wij hebben een blokkaars op een ondergrondje en die kost 30 of 35 euro dacht ik... we gaan er wel zelf om.GroetjesCaroline
Hallootjes allemaal!Bedankt voor de reacties!De kaarsen bij Jokakaarsen lijken me zeker en vast mooi. Ik had een winkeltje gevonden op de Waterloosesteenweg (Ukkel) maar spijtiggenoeg zijn ze momenteel met vakantie. Ik probeer het dan inderdaad bij Jokakaarsen of bij Parafinesse (te Brussel- City 2).Ik laat mijn haar doen bij een kapster te Drogenbos (Kristel O.). Als je meer gegevens wil, plaats gerust je mail hier dan stuur ik je haar gegevens door. Bedankt voor jullie hulp!Greet 24/08/2007