Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben op 28 juli onze feest in 't Scheldehof. Ik zal erna laten weten hoe het geweest is. De reacties die ik ervan hoorde, zijn allemaal positief. Luc (eigenaar) doet zijn job met liefde en is supervriendelijk.Groetjes!
Dag Elke, wij trouwen binnen 9 dagen en ons feest gaat door in Hof ter Buecken. Tot hier toe liep het contact met de feestzaal heel goed en professioneel. De zaal en de tuin is eveneens prachtig en de catering zou ook in orde zijn. Ik heb enkel nog maar positieve dingen gehoord, dus als ik uit die 4 moet kiezen, dan is het duidelijk zeker :-). Groetjes, Carmen
he Elke,Je kan ook eens proberen in www.ziltezoen.be.Heb gehoord dat het daar super is
Bedankt! Ik wens jullie alvast een fantastische trouwdag toe! Laten jullie weten hoe jullie dag geweest is en hoe de feestzaal was?Ik ben het meest vertrouwd met de feestzaal 't Scheldehof. Mijn ouders zijn daar 27 jaar geleden getrouwd en andere mensen die ik ken ook.Wat ik wel leuk vind aan Hof Ter Buecken, is dat je daar een ceremoniewagen kunt huren voor 11 euro per uur. Carmen, Heb je voor die optie gekozen?Laat je me weten hoe de huis-DJ was? Ben je verplicht die te nemen?Nogmaals, geniet nogmaals van die bijzondere dag!GroetenElke
Hallo,Wij hebben gisteren onze trouwfeest in 't SCheldehof gehad. Het was super. De mensen waren heel vriendelijk en gemoedelijk, de hapjes en drankjes zeer verzorgd, de zaal heel gezellig en het eten lekker. Kortom, het was er super! Ik kan het alleen maar aanraden!Groetjes,Karlien
Bedankt Karlien!Aller1st een dikke proficiat hé!Ik had de zaterdag zelf een berichtje op het forum gezet geadresseerd aan jou en Carmen onder de rubriek 'Andere'.Het zal alleszins 1 van deze 2 zalen worden (Hof ter Buecken of 't Scheldehof).Ik ben het meest vertrouwd met de feestzaal van Luc. Misschien dat ik daarom eerder geneigd ben om te kiezen voor de feestzaal in Buggenhout (Dat is dan weer iets anders).Het zal zeker nog op het forum verschijnen voor welke zaal we nu hebben gekozen.Groetjes,Elke