Nu Online
Momenteel zijn er 441 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eerste keer kleedjes passen morgen!

19-7-2007 12:54:32
Hallo iedereen,

Ik ga morgen voor het eerst trouwkleedjes passen, bij Moderna in Schepdaal. Kan iemand nog tips geven? Waar moet ik op letten, wat mag ik niet vergeten?

En voor mensen die bij Moderna zijn geweest, zijn er daar betaalbare kleedjes? Ik zoek iets van max 1200 euro, maar zou liefst onder de 1000 blijven, alleen weet ik niet of dat haalbaar is. Sowieso weet ik niet of ik daar ga kopen, zelf als ik mijn droomkleed vind ga ik eerst proberen of ik het nergens goedkoper (of misschien tweedehands) vind... Daar twijfel ik nog aan.

Het is wel heel spannend!!!

Groetjes,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 344

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik19-7-2007 12:59:38

hallo,

ik denk wel dat je in moderne iets rond de 1200 euro vind! het is daar best betaalbaar en ik moet zeggen dat ik daar heel tevreden ben!
ik was voordien op paar andere plaatsen gaan kijken en bij moderna stonden ze heel open voor alles en mijn mening. probeerden ze me niets op te lappen en hielden echt rekening met mijn wensen!
ik moest ook niet onmiddellijk beslissen en het was voor hun echt geen moeite om kleedjes te tonen!
die van linea raffaelli zijn best betaalbaar, die van pronovias zijn duurder en naar mijn smaak ook een beetje te. ze hebben daar ook mathyro en dergelijke!

let gewoon op een kleed dat je goed ligt, waar jij je goed in voelt. en kijk ook naar de stof die jou bevalt!
want ik vond dat ook belangrijk!

veel succes morgen!!

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik19-7-2007 13:16:47

Dag Tania

Een kleedje onder de 1200 euro vinden mag geen probleem zijn. Zelf ben ik bij Aphrodite geweest in Sint-niklaas (ze hebben nog andere vestigingen) en ik had een kleedje van 740 euro en ik heb er heel veel complimentjes op gekregen.

ingrid

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik19-7-2007 13:37:50

dag Tania

Mijn kleed kwam ook van daar en echt, ze zijn daar heel vriendelijk en in de weer.
Als je zegt wat je buget is zullen ze daar zeker rond werken.
Qua tips zou ik gewoon zeggen, geniet, want passen is echt leuk !
En als je ook maar iets van twijfel hebt mag je zeker nog niet kopen, niet mee inzitten om dan tegen hen te zeggen dat je er wil over nadenken en eventueel ergens anders nogeens gaan zien.

Veel succes hé en laat ons weten wat het geworden is !
Groetjes
Christel
getrouwd op 16 juni

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik19-7-2007 15:04:57

Ik zou in ieder geval een bh zonder bandjes dragen voor de open jurken tot zijn recht te laten komen en zoals ik al eens in een ander berichtje gezegd heb, een fototoestelletje meenemen, je weet nooit dat je toch direct koopt, kan je direct een fotootje nemen.
Ik ben er een paar weken geweest en ik heb een kleed van Linea Rafaelli gekocht van 1200 EUR. Die lijn schommelt allemaal zowat rond die prijs...

Groetjes,
Inge
14.06.2008

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 15:44:57

Dag Tania,

Mijn kleed komt ook van Moderna. Ik had daar een afspraak gemaakt met het idee van, dit is een eerste pas, ik ga ook in andere winkels kijken :-) Maar ze waren er supervriendelijk, ze luisteren naar wat je zelf wil en vooral, ze geven zelf advies waar je mee staat en wat minder goed bij je past. Op die manier ben ik na 10 kleedjes passen bij hét kleed uitgekomen, bij hen!
Ze verwachten absoluut niet dat je van de eerste keer beslist, dat zeggen ze ook, maar ik was zo tevreden over het 11de kleed dat ik dacht, waarom nog verder zoeken...
Langs de ene kant wel jammer, want nu is het passen gedaan! :-) Maar ik was wel blij dat ik geen weken heb lopen piekeren over welk kleed nu nemen.
Mijn kleed is ook van Linea en het kost exact 1200 euro, zonder accessoires, dat wel.
En om je een idee te geven, ik heb hetzelfde kleed gezien in Linx in Leuven en daar kostte het 600 euro meer...toch wel groot verschil.

Belangrijke tip: geniet van het passen, want het is superleuk!
Draag inderdaad een BH zonder bandjes, zo komt elk kleed tot zijn recht.

Je mag daar wel enkel een foto nemen als je het kleed hebt gekocht...

Veel plezier morgen!!
Jennifer
(15/09/07)

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik19-7-2007 18:18:52

Hoi Tania
Ik ben vorige zaterdag ook bij Moderna gaan passen en ze waren er super vriendelijk.
Ik heb daar eht kleed van mijn dromen van Linea aangehad ( top + rok + sluier = +/- 1200 euro) maar ik ben daarachter naar DECOCK FAHSION in Wolvertem/Meise geweest.
Daar ook weer supervriendelijk en ze hadden hetzelfde kleed!
Nu moet je wel weten dan als je bij hun jouw kleed en het pak van de bruidegom je direct 10 % korting krijgt.
Bij ons loop dat dus op tot 200 euro korting en daarom kies ik voor hun.
Maar bij Moderna zullen ze je fantastisch helpen hoor!
Succes
Sophie
18.04.2008

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik19-7-2007 20:59:33

Heel erg bedankt voor jullie reacties al allemaal! Aan de beha had ik eigenlijk nog niet gedacht, probleem is dat ik enkel zwarte zonder bandjes heb, dus ik denk dat ik toch maar een gewone beha aandoe... Verder is het voor mij echt gewoon eens gaan kijken als eerste pas. Ik ben één van de weinigen (heb ik de indruk toch lol) die niet zo veel voelt voor linea raffaeli, alleszins niet op de fotootjes. Pronovias vond ik mooier (maar blijkt dan duurder...), en Marylise vind ik het mooist, maar die hebben ze niet bij Moderna.

Maar ik moet ergens beginnen he, en heb al zoveel positiefs gehoord van Moderna dat ik er toch een kijkje wil nemen. Ben benieuwd...

Groetjes,
Tania

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik19-7-2007 22:50:12

Hey Tania
Ze gaan u eerst een paar dingen laten zien en dan moet je zeggen wat je ervan vindt.
Breng anders fotos mee van wat je mooi vindt dan kunnen ze in de hele collectie en in de stock kijken.
Marylise hebben ze in Brussel en Aarschot als je in Vlaams Brabant zoekt.
Nog veel succes
Sophie
18.04.2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info