TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
daisy
18-8-2007
|
19-7-2007 12:59:38
hallo,
ik denk wel dat je in moderne iets rond de 1200 euro vind! het is daar best betaalbaar en ik moet zeggen dat ik daar heel tevreden ben! ik was voordien op paar andere plaatsen gaan kijken en bij moderna stonden ze heel open voor alles en mijn mening. probeerden ze me niets op te lappen en hielden echt rekening met mijn wensen! ik moest ook niet onmiddellijk beslissen en het was voor hun echt geen moeite om kleedjes te tonen! die van linea raffaelli zijn best betaalbaar, die van pronovias zijn duurder en naar mijn smaak ook een beetje te. ze hebben daar ook mathyro en dergelijke!
let gewoon op een kleed dat je goed ligt, waar jij je goed in voelt. en kijk ook naar de stof die jou bevalt! want ik vond dat ook belangrijk!
veel succes morgen!!
|
|
Ingrid
28-4-2007
|
19-7-2007 13:16:47
Dag Tania
Een kleedje onder de 1200 euro vinden mag geen probleem zijn. Zelf ben ik bij Aphrodite geweest in Sint-niklaas (ze hebben nog andere vestigingen) en ik had een kleedje van 740 euro en ik heb er heel veel complimentjes op gekregen.
ingrid
|
|
Christel
30-6-2007
|
19-7-2007 13:37:50
dag Tania
Mijn kleed kwam ook van daar en echt, ze zijn daar heel vriendelijk en in de weer. Als je zegt wat je buget is zullen ze daar zeker rond werken. Qua tips zou ik gewoon zeggen, geniet, want passen is echt leuk ! En als je ook maar iets van twijfel hebt mag je zeker nog niet kopen, niet mee inzitten om dan tegen hen te zeggen dat je er wil over nadenken en eventueel ergens anders nogeens gaan zien.
Veel succes hé en laat ons weten wat het geworden is ! Groetjes Christel getrouwd op 16 juni
|
|
Inge
14-6-2008
|
19-7-2007 15:04:57
Ik zou in ieder geval een bh zonder bandjes dragen voor de open jurken tot zijn recht te laten komen en zoals ik al eens in een ander berichtje gezegd heb, een fototoestelletje meenemen, je weet nooit dat je toch direct koopt, kan je direct een fotootje nemen. Ik ben er een paar weken geweest en ik heb een kleed van Linea Rafaelli gekocht van 1200 EUR. Die lijn schommelt allemaal zowat rond die prijs...
Groetjes, Inge 14.06.2008
|
|
Jennifer
15-9-2007
|
19-7-2007 15:44:57
Dag Tania,
Mijn kleed komt ook van Moderna. Ik had daar een afspraak gemaakt met het idee van, dit is een eerste pas, ik ga ook in andere winkels kijken :-) Maar ze waren er supervriendelijk, ze luisteren naar wat je zelf wil en vooral, ze geven zelf advies waar je mee staat en wat minder goed bij je past. Op die manier ben ik na 10 kleedjes passen bij hét kleed uitgekomen, bij hen! Ze verwachten absoluut niet dat je van de eerste keer beslist, dat zeggen ze ook, maar ik was zo tevreden over het 11de kleed dat ik dacht, waarom nog verder zoeken... Langs de ene kant wel jammer, want nu is het passen gedaan! :-) Maar ik was wel blij dat ik geen weken heb lopen piekeren over welk kleed nu nemen. Mijn kleed is ook van Linea en het kost exact 1200 euro, zonder accessoires, dat wel. En om je een idee te geven, ik heb hetzelfde kleed gezien in Linx in Leuven en daar kostte het 600 euro meer...toch wel groot verschil.
Belangrijke tip: geniet van het passen, want het is superleuk! Draag inderdaad een BH zonder bandjes, zo komt elk kleed tot zijn recht.
Je mag daar wel enkel een foto nemen als je het kleed hebt gekocht...
Veel plezier morgen!! Jennifer (15/09/07)
|
|
Sophie
18-4-2008
|
19-7-2007 18:18:52
Hoi Tania Ik ben vorige zaterdag ook bij Moderna gaan passen en ze waren er super vriendelijk. Ik heb daar eht kleed van mijn dromen van Linea aangehad ( top + rok + sluier = +/- 1200 euro) maar ik ben daarachter naar DECOCK FAHSION in Wolvertem/Meise geweest. Daar ook weer supervriendelijk en ze hadden hetzelfde kleed! Nu moet je wel weten dan als je bij hun jouw kleed en het pak van de bruidegom je direct 10 % korting krijgt. Bij ons loop dat dus op tot 200 euro korting en daarom kies ik voor hun. Maar bij Moderna zullen ze je fantastisch helpen hoor! Succes Sophie 18.04.2008
|
|
Tania
3-5-2008
|
19-7-2007 20:59:33
Heel erg bedankt voor jullie reacties al allemaal! Aan de beha had ik eigenlijk nog niet gedacht, probleem is dat ik enkel zwarte zonder bandjes heb, dus ik denk dat ik toch maar een gewone beha aandoe... Verder is het voor mij echt gewoon eens gaan kijken als eerste pas. Ik ben één van de weinigen (heb ik de indruk toch lol) die niet zo veel voelt voor linea raffaeli, alleszins niet op de fotootjes. Pronovias vond ik mooier (maar blijkt dan duurder...), en Marylise vind ik het mooist, maar die hebben ze niet bij Moderna.
Maar ik moet ergens beginnen he, en heb al zoveel positiefs gehoord van Moderna dat ik er toch een kijkje wil nemen. Ben benieuwd...
Groetjes, Tania
|
|
Sophie
18-4-2008
|
19-7-2007 22:50:12
Hey Tania Ze gaan u eerst een paar dingen laten zien en dan moet je zeggen wat je ervan vindt. Breng anders fotos mee van wat je mooi vindt dan kunnen ze in de hele collectie en in de stock kijken. Marylise hebben ze in Brussel en Aarschot als je in Vlaams Brabant zoekt. Nog veel succes Sophie 18.04.2008
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|