Terug naar overzicht
Hey Carline,ik heb mijn pareltjes gevonden bij het bruidsparadijs in Kapellen. Ik had er al veel slechte dingen over gehoord,maar ik hier zelf niks van ondervonden.Ok, de winkel lijkt rommelig, maar je vindt er wel leuke accesoires.Groetjes Katrien
Als je witte accessoires zoekt, zal het niet moeilijk te vinden zijn (bv. bij Veritas).Maar, ik ben getrouwd in een cappucinokleurig kleed, en heb hard moeten zoeken naar pluimpjes. Ik heb er uiteindelijk in de AVA gekocht (losse pluimpjes, die kunnen wel altijd in je haar bevestigd worden hoor), en pareltjes kocht ik dan in een knutselwinkel en heb die zelf met een doorschijnende draad aan schuivertjes bevestigd.groetjesKatrienbinnen 11 dagen 10 maanden getrouwd eneerste spruit kan zich elk moment aankondigen!
Hallo,Ik ging langs bij Veritas. Daar vind je ook een paar ideetjes. Ik heb een 10- tal pareltjes die je elk apart kan vaststeken in je haar. Na onze trouw doe ik ze wel weg. Dus als je ze wil overnemen voor de helft van de prijs (ong. nog 20 euro), laat maar iets weten. Ik vond ze in de Veritas best wel duur (voor zo'n kleine spulletjes) maar tja ... 't hoort er nu eenmaal bij. Naar 't schijnt komt er binnenkort bij Veritas de "nieuwe collectie" binnen.GroetjesGreet24/08/2007