Terug naar overzicht
Dag Stefanie,Wij doen op 31 mei 2008 ons trouwfeest in de Abdijhoeve!Ben je er al langsgeweest? Ik vind het wel een toffe locatie met die binnenkoer enzo. De zaal is misschien wat soberder dan bv Salons Notredame in Beerst maar wij vonden het niet nodig om een "chique" zaal te hebben.Zeer vriendelijke mensen alleszins en volgens de foto's die zij ons laten zien hebben ziet het eten er verzorgd uit en is er ambiance! Volgens hen doen zij veel trouwfeesten dus ...De ervaring moeten wij natuurlijk ook nog opdoen é!Laat eens weten wat je beslist hebt é!GroetjesKelly
Hey Kelly,Wij zijn al geweest en het ligt eigenlijk al vast. Wij trouwen op 21 september 2007Ik vond het ook een gezellige lokatie, wij hebben de zaal ten tijde gezien in de staat hoe het zal zijn de dag zelf (er was een huwelijk die dag) en het was prachtig.Heb gewoon een slechte reactie gehoord van een vriendin over het eten daarmee.Wou gewoon eens de reactie van mensen buitenaf weten over hun gedacht hierover.groetjes
Wij hebben van verschillende mensen die daar een feest gehouden hebben gehoord dat het eten zeer lekker was ... Ik hoop dat het klopt!Veel succes é!Groetjes
Hey stefanie,Ik had er onlangs een trouwfeest van mij neef! En ja hoor alles was meer dan in orde! goeie bediening, lekker eten, gezellige inrichting. Zeker een aanrader! Niet twijfelen is dus de boodschap:-)
Bedankt voor de raadthanksgroetjes stefanie