Terug naar overzicht
Hey Veerle,De jurk vind ik niet direct terug op de website, maar ik zou gewoon eens bellen naar bruidswinkels met jouw vraag! Vaak zullen ze dat kleedje wel binnen hebben, maar zal het niet op de website staan. Als ze het niet hebben, kan je het altijd laten bestellen.Succes ermee!GroetjesLies
Hallo veerle,Slaag de foto op en mail hem door naar enkele winkels zo heb ik dat bij de mijne ook gedaan. Meestal sturen de verkopers terug! Ik heb ook een jurk uit de Eurobride collectie doe gemaakt is door dezelfde ontwerper: Benjamin Roberts.Groetjes Petra29/09/07
Hallo Veerle,Ik heb eveneens een jurk van Benjamin Roberts (maar hou nog even geheim dewelke). Ik heb deze gevonden bij Mia Monta (te Zottegem- Brakel). Misschien kan je even bellen om te vragen of ze alle jurken van Benjamin Roberts kunnen hebben. Momenteel zijn ze wel in vakantie.Succes met je zoektocht!Greet24/082007P.S. Indien je langsgaat bij Mia Monta tijdens de opendeurweekends (hou dus hun site in het oog), dan krijg je 10% korting. Groetjes
Hallo VeerleIk heb ook een kleedje van Benjamin Roberts en heb deze eveneens gevonden bij Mia Monta in Zottegem. Mijn droomkleedje (ik zeg ook nog eventjes niet welk nummer want je weet nooit wie hier ook komt meelezen ;o) stond ook niet op hun website maar dat wil daarom niet zeggen dat ze het niet in hun collectie hebben. Misschien best de foto uitprinten en ermee naar verschillende bruidshuizen gaan waar ze de collectie van Benjamin Roberts hebben.Groetjes en veel succes bij het vinden van je droomkleedje!Ilse (18.08.2007)