Nu Online
Momenteel zijn er 384 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huidskleurige stay up kousen met ivoren band

19-7-2007 17:07:08
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar huidskleurige stay up kousen met een ivoren, kanten band. Poirier heeft dergelijke kousen en verschillende bruidjes lieten reeds op dit forum weten dat ze deze bij Lieben in Genk verkopen. Kan ik deze kousen nergen in Oost-Vlaanderen krijgen? Ook op de site van Dressed by Jill zijn er dergelijke kousen, maar ik weet niet of ze van goede kwaliteit zijn. Heeft er iemand al ervaring mee?
Alvast bedankt!
Groetjes

Ine
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1045

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 18:57:41

Ik heb die bij Le Chapeau in Antwerpen gekocht.
Groetjes

Sara
2-6-2007
 Meld misbruik19-7-2007 19:41:52

bij Couture Ann in Aalst zijn ze ook te koop
groetjes sara

Karlien
28-7-2007
 Meld misbruik19-7-2007 20:55:17

Hallo,

Ik heb ze besteld bij couture rachel new in Temse...het zijn er inderdaad van poirier..
Groetjes!

Kristel

Meld misbruik20-7-2007 10:19:23

Hoi Ine,

De mijne kwamen van bij Lieben in Genk en 'k vond ze heel goed. Ze zijn de hele dag/avond goed blijven zitten.

Groetjes
Kristel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...