Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie centrum Gent en omgeving

20-7-2007 10:09:16
Hallo,wij trouwen op 5 oktober en zouden graag een aantal foto's nemen in het centrum van Gent of omgeving.
Weet er iemand locaties die we zeker niet mogen overslaan?Gras-en Korenlei,Lievenkaai,...
Is de Haven een aanrader of eerder niet en kan je in het centrum genoeg foto's nemen.
De foto's zullen genomen worden door mijn schoonvader maar misschien hebben jullie wel tips van professionele fotograafs

Bedankt
Karen

Karen
10-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 749

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik20-7-2007 11:59:22

hallo,
Wij gaan ook in Gent Centrum foto's nemen aan Tinnepot, gras- en korenlei, Breydelstraat, Portus Ganda en ook in de haven. volgens onze fotograaf kan je daar heel mooie foto's nemen!

Karen
10-10-2007
 Meld misbruik20-7-2007 12:11:17

Caroline,

Voor de haven bedoelt jullie fotograaf dan aan de Weba of ergens anders?

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-7-2007 13:23:32

Hey,

wij hebben onze foto's genomen in en rond het Gravensteen. Wij hadden zeker meer dan genoeg foto's, en op de tijd die we hadden, was het echt onmogelijk om gans Gent rond te lopen.

Als je wil, kan ik je een paar foto's doorsturen, dan krijg je al een idee.

Groetjes,
Lieve

Karen
10-10-2007
 Meld misbruik20-7-2007 14:13:56

Dag Lieve,

Zou wel tof zijn mocht je wat foto's doorsturen. Ideeën zijn altijd welkom
je mag ze mailen naar bollaert_dequidt@telenet.be

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik20-7-2007 15:35:10

Hallo,
Wij zullen met de auto door Gent rijden... Waar in de haven de foto's genomen zullen worden, weet ik niet precies, maar ik denk idd dat dat ergens aan WEBA is... je zou wel een pas moeten hebben om de haven binnen te mogen, zei de fotograaf, maar misschien kan je die ook zo verkrijgen?
Groetjes
Caroline

Aurélie
25-8-2007
 Meld misbruik21-7-2007 17:09:51

Dag Lieve,

Ik zou het ook wel leuk vinden om een paar van je foto's te zien, we zijn namelijk ook van plan om in het gravensteen foto's te laten nemen. Je mag ze sturen naar aurelievdstegen@hotmail.com. Alvast merci!
Touwens heeft er iemand een idee voor een binnenlocatie in het centrum van Gent (liefst ietwat historisch en/of romantishe stijl.
Groetjes,
Aurélie
25/08/2007

K
7-7-2007
 Meld misbruik23-7-2007 13:09:32

Wij hebben foto's genomen in de St Baafsabdij en het MIAT, en ze zijn echt schitterend :-) Gravensteen lijkt me ook tof, maar wij zijn 7/7 getrouwd en vreesden dat er daar dan veel te veel volk zou rondlopen, en daar hadden we geen zin in.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...