Terug naar overzicht
hallo,Wij gaan ook in Gent Centrum foto's nemen aan Tinnepot, gras- en korenlei, Breydelstraat, Portus Ganda en ook in de haven. volgens onze fotograaf kan je daar heel mooie foto's nemen!
Caroline,Voor de haven bedoelt jullie fotograaf dan aan de Weba of ergens anders?
Hey,wij hebben onze foto's genomen in en rond het Gravensteen. Wij hadden zeker meer dan genoeg foto's, en op de tijd die we hadden, was het echt onmogelijk om gans Gent rond te lopen.Als je wil, kan ik je een paar foto's doorsturen, dan krijg je al een idee.Groetjes,Lieve
Dag Lieve,Zou wel tof zijn mocht je wat foto's doorsturen. Ideeën zijn altijd welkomje mag ze mailen naar bollaert_dequidt@telenet.be
Hallo,Wij zullen met de auto door Gent rijden... Waar in de haven de foto's genomen zullen worden, weet ik niet precies, maar ik denk idd dat dat ergens aan WEBA is... je zou wel een pas moeten hebben om de haven binnen te mogen, zei de fotograaf, maar misschien kan je die ook zo verkrijgen?GroetjesCaroline
Dag Lieve,Ik zou het ook wel leuk vinden om een paar van je foto's te zien, we zijn namelijk ook van plan om in het gravensteen foto's te laten nemen. Je mag ze sturen naar aurelievdstegen@hotmail.com. Alvast merci!Touwens heeft er iemand een idee voor een binnenlocatie in het centrum van Gent (liefst ietwat historisch en/of romantishe stijl.Groetjes,Aurélie25/08/2007
Wij hebben foto's genomen in de St Baafsabdij en het MIAT, en ze zijn echt schitterend :-) Gravensteen lijkt me ook tof, maar wij zijn 7/7 getrouwd en vreesden dat er daar dan veel te veel volk zou rondlopen, en daar hadden we geen zin in.