Terug naar overzicht
Dag Els,Je kan van die halvemaantjes-vullingen kopen die je onder in je BH stopt. Je kan die gewoon bij hunkemuller kopen.GroetjesLies
Beste Lies,Ik heb die al geprobeerd maar het geeft niet zo'n effect, misschien heb ik wel een verkeerde BH, ik weet het niet.... Ik ga nog eens een speciaalzaak binnen misschien...Groetjesels
Kijk eens hier:http://www.magicbodyfashion.com/ GroetjesLies
Hey Els, ik heb een strapless kleed en draag dus ook een bh zonder bandjes.Ik heb een 90 c van bh-maat, dus goed gevuld zeggen ze, maar ik heb een opgevulde bh 95 c voor onder mijn kleed.Ze hebben me aangeraden om een maatje groter te gaan omdat dit beter blijft zitten en een mooier uitzicht geeft. Ik moet zeggen dat ik schrik had, maar hij past goed en het ziet er beter uit.Misschien dit ook eens proberen?Ik weet wel dat zo'n bh gemakkelijk 80 tot 100 euro kost.Je moet het zelf maar zien hé.Veel succes!Groetjes Katrien
Hallo,Ik had ook eerst een gewone bh zonder bandjes gekocht. Maar toen ik die onder mijn kleed aanhad, had ik ook niet die mooie boezem die ik verwachtte bij het kleed.Toen heb ik daar een bustiermodel aangehad, en dat valt wel heel mooi uit. Door het stuk onder de bh, wordt alles een beetje naar omhoog geduwd en daar gehouden.Misschien is dit ook voor jou een oplossing?Groetjes,Helga
Hoi,Ikzelf ben ook niet zo groot gezegend...heb een A à B-cup (hangt van het merk af). Zelf heb ik een halterkleedje waardoor ik ook een straplass-bh moet dragen. Ik heb een push-up model van selmark gekocht en ik moet zeggen dat het toch mooi uitkomt onder mijn kleedje! Misschien eens bij dat merk gaan kijken?Groetjes en good luck,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
hey ik had ook een bh zonder bandjes ik had een vulling ingestoken van in de lingerie winkel en da viel heel goed mee das geen half maantje maar een volledige zo groot of je bh had daar een heel mooi effect mee.grtjs
Hey Els,Ik weet niet of het mogelijk is om onder jouw jurk een torselet of bustier te dragen deze houden alles op z'n plaats, bij verschillende bruidslingerie zitten er modellen tussen die een push-up effect hebben.Veel succes nog met het zoeken!Groetjes,Vân en Michelgetrouwd op 07/07/07