Terug naar overzicht
hallo,ik heb met geert samen op school gezeten. Hij is een zeer lieve man, je moet echt geen vrees hebben. Hij staat voor alles open en zal tijd voor ja maken.veel plezier
hoi,ik ben zijn zus, en geert is een spontane lieve man, drempelvrees hoef je echt niet te hebben, en als je da dan toch nog zou hebben zal die zo weg zijn eens je hem hebt ontmoet zijn creaties zijn prachtig en je zal geen spijt hebben bij hem te zijn langsgegaan liefs en proficat met u huwelijk alvast vicky
hello iedereen,hoe graag ik ook bij de heer De Puysseleyr zou zijn langsgeweest, ik heb mijn kleedje al gevonden.Tja, ik heb maar 1 winkel bezocht en bij het derde kleedje was ik al overtuigd. Het was dus niet aan te raden om nog meer tijd van de mensen te verspillen en zeker niet van de heer De Puysseleyr.. Ik ben wel van plan om als mijn zus ooit de grote stap zou zetten hem misschien wel een suite kleed laat maken als hij dat doet.ik kijk daar ook wel naar uit.
geert is de ontwerper van de bruidsjurken hij luistert zo goed naar je wensen en stelt ook zijn visie voor hij ziet direkt wat bij jou past en stelt je zo op je gemak !hij zorgt ervoor dat jou trouwdag één is voor nooit meer te vergeten!als je bij hem gaat dan zul je zeker degene zijn waarvan men niet meer zal weg kijken !oogverblindend! kortom ik ben supertevreden ! groetjes vanessa scheynen
Beste,Sinds vorige vrijdag zijn wij verloofd :-)Ik heb de ontwerpen van Geert altijd geweldig gevonden, zowel bruidskledij als de rest van zijn collectie! Heeft iemand een idee rond welke prijsklasse zijn bruidsjurken zijn?Alvast bedankt
Katia, Geert is gewoonweg de allerbeste!!Hij heeft mijn trouwjurk gemaakt in samenspraak en overleg met mezelf en 2 jaar later heeft hij een ongelooflijk suitekleed gemaakt voor bij mijn broer zijn trouw!!!!!!!Ook 2 maal heeft hij daarvoor onze mama in 2 schitterende creaties gekleed!!TWIJFEL NIET!!GA langs in Nijlen in zijn nieuwe'gallerij'!!!!!!Heel veel plezier en succes en doe hem de grt van Mieke en Erik
Beste Katia,ook nog even dit: Geert heeft ook 6 prachtige outfits gemaakt voor mijn tante en nicht voor de 60 jarige verj van de heer Vervoort.Geert is gewoonweg de BESTE,LIEFSTE,ZACHTSTE om mee samen te werken aan een onvergetelijke (trouw-)jurk!!!en ook fantastische hoeden tovert hij zo in elkaar.Ook onze bruidsmeisjes werden dr hem gekleed met een knipoog nr mijn bruidsjurk!!EEEEEEEN...laat je make-up dr hem aanbrengen en je bent de prachtigste bruid ooit!!!Grt Mieke