Terug naar overzicht
halloWij zijn ook in die cote gaan kijkenmooie zaal is tybeert en ook betaalbaarlochristi de lozen boer,maar pokke duurorchidee in lokeren denk ik of kan ook lochristi zijn.wij zijn uiteindelijk uit geweken naar stekene 't kastelenhof ; tybeert was onze eerste keuze maar was reeds volzetMaar uiteindelijk hebben we nu veel meer vrijheid.Sewir st niklaas is ook een mogelijkheid.hoop je iets verder heholpen te hebbengroetjesMaureen10 mei 2008
Hallo,Ga eens een kijkje nemen nar Parkhotel in Lokeren. Daar trouwen wij op 18/08. Super mooie zaal, professionele mensen en nog een extra voordeel: ze hebben 6 kamers en het bruidspaar mag gratis overnachten
Hey! Wij trouwen in de Lozen Boer. Is inderdaad iets duurder, maar je krijgt er dan ook een zeer mooie zaal en zeer lekker eten voor in de plaats...De bediening is ook perfect.Veerle
Hallo,Wij trouwen op 15/09/07 in Tybeert in Daknam... ik vind het een supermooie zaal (heel modern, met veel ramen), de eigenaar is heel professioneel en het eten is zalig lekker. Je mag met 6 mensen de menu gaan voorproeven en die was werkelijk heerlijk... Dus als ik jou was, zou ik daar zeker een kijkje gaan nemen. GroetjesCaroline
ook wij geven onze feest in tybeert in daknam , wij trouwen op 29 september en ik had direct een supergevoel bij deze zaak .hebben onze menu al geproefd en het was superlekker , ik ben er zeker van dat wij ons daar alvast geen zorgen hoeven over te maken .groetjes