Terug naar overzicht
Hallo,Voor ons is het interieur zelfs een doorslaggevende reden geweest om voor één bepaalde zaal te kiezen. Bij ons moeten de meesten ook een half uur rijden tot aan de zaal, sommigen zelfs verder... maar een half uur is toch echt wel niet veel vind ik...GroetjesCarolineps: ik hoor nu al van vrienden die veel verder wonen dat ze een hotel in de buurt zullen zoeken
Hallo,heb je intussen al beslist? Mocht ik in jou plaats zijn zou ik het kasteel van Moerkerke nemen. Het is een zéér mooie locatie en het is er ook lekker van eten.In het Boldershof ben ik nog nooit geweest maar ik ken iemand die er geweest was en die vond het eten niet lekker(meningen verschillen natuurlijk).Maar als je twijfelt aan het interieur zou ik die zaal niet nemen want je trouwt tenslotte één maal in je leven.Voor die afstand zou ik het ook niet laten want ik denk niet dat er mensen zullen zijn die daar iets zullen opmerken en tenslotte 30min is nu ook niet zo'n eind of wel. Iedereen heeft toch al gauw een eind met de auto gereden.Veel succes!! Wanneer trouwen jullie?Laat je iets weten als je beslist hebt?Veel groetjesLien
Ja, we hebben eindelijk beslist en het wordt toch 't Boldershof.Het kasteel van Moerkerke is inderdaad zééér mooi maar we hebben er toch niet voor gekozen om volgende redenen:- de afstand- de receptie en het dansfeest zijn in de bovenzaal, het diner in de benedenzaal; op zich is dat niet zo erg maar dit is misschien moeilijker voor een tante in een rolstoel en de oma's die niet meer zo goed stappen- het is mogelijk dat er 2 feesten op dezelfde avond zijnWe hebben voor het Bolderhof gekozen omdat:- we daar al een paar keer geweest zijn en het wel altijd dik in orde was (inderdaad smaken verschillen...)- het zo dicht is; we moeten dan niet meer kijken voor vervoer en veel van onze familie en vrienden kunnen te voet naar huis- we hebben in de familie een brouwer en die levert de drank in 't BoldershofHet interieur is jammergenoeg niet echt mijn smaak maar we vinden het belangrijker dat de rest in orde is: lekker eten en drank, voldoende bediening,... We trouwen op 24 mei 2008, enkel voor de wet hoor.Hoe zit het bij jou? Ben je van de streek?Groeten
HALLOhet is fijn om te lezen dat je beslist hebt en ik moet zeggen ik kan je mening héél goed volgen. Dat is inderdaad waar in het Kasteel van Moerkerke is het eten en dansen in verschillende zalen.En als je dan denkt over grootouders en een tante in een rolstoel is het dan wel logisch dat je die andere zaal neemt. Want het zou een beetje problemen zoeken zijn.Ja, dat eten nu, smaken verschillen inderdaad en daarom vind ik het zo moeilijk om daar een mening over te geven.Ikzelf ben van de streek rond Roeselare en we trouwen op 4/10/2008 in feestzaal Gravenhof in Torhout. Ken je die?Veel grts!!Van het Boldershof
Ja, we zijn ook in 't Gravenhof geweest. Het zag er daar ook zeer goed uit. Wel iets duurder dan de andere dacht ik.Veel plezier nog met de voorbereidingen.