TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
rita
|
22-7-2007 9:16:43
Mijn dochter heeft een kleedje van daar. Héél vriendelijk, rustige pasomgeving, genoeg aandacht voor alle details en wensen.Geen extra kosten voor de retouches. Ook niet opdringerig want het was onze eerste winkel en mijn dochter twijfelde nog efkes. Helemaal geen probleem, ze bleven even vriendelijk. Een aanrader. Succes met je zoektocht.Bij ons is het nu zaterdag.
|
|
Klaartje
28-7-2007
|
22-7-2007 10:51:33
Mijn kleedje komt van daar. Het was mijn vierde winkel dus ik was best wanhopig :-) Maar ze zijn daar heel erg vriendelijk en hebben veel uitgebreide collecties (volledige collectie Linea Raffaelli, Rembo, Pronovias, Marylise, ...) en je mag passen zoveel je wilt. Retouches kosten helemaal niks!
groetjes,
Klaartje 28/7/2007
|
|
mieke
1-9-2007
|
22-7-2007 12:03:03
Ik ben daar ook gaan passen(zonder afspraak zelfs). En inderdaad: de mevrouw die mij hielp was heel vriendelijk. Ik mocht alles passen wat ik wou. Helemaal niet opdringerig toen ik zei dat ik toch nog eens wilde nadenken. Hoewel ik er 'mijn droomjurk' niet gevonden heb, kan ik deze winkel echt wel aanraden. veel succes, Mieke
|
|
Elke
28-7-2007
|
22-7-2007 18:07:59
Hey,
Ik heb mijn kleed bij Maxim's gekocht. Toen ik de eerste keer langsging heb ik vier kleedjes gepast. Ik mocht er gerust meer passen en niets was te veel moeite. Toen ik een paar dagen later terugging heb ik gekozen uit twee. Ik heb de kleedjes verschillende keren mogen passen vooraleer ik mijn keuze maakte. Mijn eerste echte pasbeurt werd tijdig gepland en ook voor de tweede keer, werd er rekening gehouden met mijn wensen. De retouches zijn gratis en gebeuren correct. Ze doen er alles om je gelukkig te maken.
Groetjes,
Elke
|
|
Véronique
31-8-2007
|
23-7-2007 10:49:42
Dag Tania,
Bij mij was het de tweede winkel, en dat was enkel omdat de eerste open was op een maandag en Maxim's niet. Ik ben zelf van Mechelen dus ben ik logischerwijs naar daar gegaan, ook makkelijk voor de pasbeurten enzo. Idd, ik ga volledig akkoord met wat de vorige meisjes zeggen, héél vriendelijke mensen en niks is teveel gevraagd.
Vraagje, ik neem aan dat er bepaalde mensen onder jullie ook van Mechelen zijn, weten jullie een binnenlocatie voor foto's?
Groetjes, Véronique
|
|
Petra
29-9-2007
|
24-7-2007 19:29:19
Hallo Véronique,
Ik ben van Bonheiden tg Mechelen, en idd die mensen van de winkel zijn daar vriendelijk, maar ik had men zinnen gezet op een kleedje dat ik op het internet had gezien en moest daarvoor speciaal naar Lommen gaan en ja...das ver!!!:-) Om het uiteindelijk dan toch niet te kopen, want als ik het aanhad vond ik het echt niet mooi! Maar al bij al hadden ze veel mooie kleedjes in die winkel en heb ik er dus ééntje in Lommel gekocht, maar idd was Mechelen wel veeeeel dichterbij geweest. En zoals je zegt Marylise en Pronovias hebben ook heeeeel mooie kleedjes...Ik zou de Marylise "Gardenia" dan verkiezen! Op foto dan he, want heb ze beide in het echt nooit gepast....
Groetjes Petra 29/09/2007
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|