Terug naar overzicht
Hey wij trouwen 27 juli in Hof Ter meyghem in Oudegemwe zijn daar zeeer vriendleijk ontvangen geweest enzmaar na de 27e zalek meer kunnen vertellenSuccesxxx
Wij gaan trouwen bij Moorsel in Aalst, in Salons Caelberg. Het was de zaal met de beste prijs-kwaliteitverhouding, waar we ook een goed gevoel bij hadden. Drie straten verder is er ook De Snip in Moorsel, ook een heel erg mooie zaal met een grote tuin (maar minder geschikt voor ons). In Caelberg is er wel geen tuin, dus daar moet je rekening mee houden he. In Affligem heb je ook De Montil, een groter complex, maar zag er ook wel mooi uit.Succes ermee, er zijn meer dan genoeg zalen in de omgeving!Groetjes,Tania
heymet de zalen die je noemt heb ik geen ervaring maar wij hebben twee weken geleden onze feest gegeven in de snip in moorsel en dat was in elk geval dik in orde! iedereen was in de wolken, alles was goed geregeld, er was genoeg eten en drank en qua prijs kwaliteit zitten ze ongeveer de beste in die regio! zeker es info vragen zou ik zeggen, je krijgt op vraag een lijst van alle prijzen dus makkelijk om te vergelijken of een budget op te stellen.groetjes en successas
Dag Elke,Wij zijn vorig jaar naar een trouw geweest in het Hof van Nassau. Het is er echt gezellig, lekker eten en ik denk dat de prijzen ook wel goed meevallen.Dan hab je nog het 'Wiezenhof' in Moorsel. Zij zijn iets losser, zeer mooie zaal met mooie tuin voor receptie buiten én héél lekker eten. De eigenaar is trouwens zélf kok! Echt in orde.Je hebt nog het Brouwershof en de Hophoeve in Affligem. Zijn wij 2 jaar geleden en vorige maand maand geweest. Vond het eerlijk gezegd twee jaar geleden veel beter dan deze keer. Waren nogal opdringerig met de drank en eten vond ik niet echt speciaal.Hophoeve is iets beter, maar interieur schijnt wat oubollig te zijn.Dé topper in De Snip in Moorsel. Ik kan echt zeggen dat ik daar nog geen enkel slecht woord van gehoord heb! Alleen, je moet er op tijd bij zijn (zeker 1 jaar!) want is een veel gekozen zaal. Het eten en de buffetten zijn er héél verzorgd en lekker!Ook heel mooie tuin en goede service!In Herzele heb je nog Hof ten Daele. Ben er nog niet geweest, maar ook zeer positieve reacties van gehoord.En in Denderleeuw heb je feestzaal Lindeveld. Ik ben er al naar 2 trouwen geweest en ze waren ook heel verzorgd! Wel rekening houden dat de feestzaal boven stadion van Denderleeuw ligt en enkel bereikbaar is via trap (voor slecht gaande mensen/rolstoelpatiënten zeer belangrijk! )Hopelijk ben je hiermee al een beetje op weg geholpen? Laat weten wat het geworden is, hé!groetjes,Dorien