Terug naar overzicht
als mijn ventje binne ging met de suite was er gewoon piano muziek. ALs ik binnen kwam , speeldeze het liedje she's the one- robbie williams
hoi,wij gebruiken als intredelied, ik hou van jou van Dana Winner, een ideetje dat ik heb opgedaan van een ander bruidje op deze website, dat daar heel tevreden over was.
Hey,Ons intredelied was 'From this moment'.Ook wij hadden 'you are the reason'.Waarom nemen jullie niet de andere bruiloftmars om binnen te komen?Groetjes, Sissi(56 dagen getrouwd)
hey,wij trouwen een week later dan jullie.wij hebben volgende liedjesintrede familie en vriend: processional marchintrede bruid: concerning hobbitsna de lezing: ik heb je lief van stef bosna de huwelijkskaars: you are the reason van Koen & Saratijdens de offerande: love song van Enyatijdens de communie: water music van Handelen als uittrede: on my way van Phil Collinshoop je hiermee iets vooruit te helpen.ook wij vonden dat het moeilijkste deel van heel het boekje: de muziek!gewoon je gevoel volgen en dan kom je er welnog veel succes.Marjan 04/08/07