Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwdatum

22-7-2007 16:54:24
Wij trouwen in Wetteren. We vreesden hier ook al voor, dus we zijn al beginnen zoeken naar andere datums maar tis echt vervelend dat het gemeentehuis nu dicht is, zo geraken wij ook geen stap verder...

Wie weet is het toch mogelijk en anders zal het een ander weekend in mei worden.

groetjes Sofie

Sofie
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 281

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik22-7-2007 17:01:42

En is zaterdag niet mogelijk voor jullie? In principe zou dat wel moeten kunnen he. Ik vond het vooral vervelend dat ze hier op het gemeentehuis pas iets vastleggen van 6 maanden tevoren. Onze zaal ligt al vast, want ja, daar wacht je niet zo lang mee, dus we hopen echt dat voor die zaterdag alles in orde komt, anders is dat een ramp. We trouwen enkel voor de gemeente en willen echt graag alles op één dag... Maar ja, 't is zo en niet anders he. Heb je al een idee van een zaal? Wij trouwen in Moorsel bij Aalst in Salons Caelberg.

Groetjes,
Tania

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik22-7-2007 21:59:55

Is het gemeenenhuis gesloten in Wetteren? Daar weet ik niets van!Ik hoop maar dat ze vrijdag wel ons huwelijk doen!!!!
Grts,
Karina

Sofie
24-5-2008
 Meld misbruik22-7-2007 23:11:14

Sorry ik was fout... Ik had me miskeken. Het was iets anders.
Groetjes Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...