Terug naar overzicht
hallo beth,de nieuwe collectie komt rond september-oktober in de winkels. maar er zijn ook jurken van 2007 die in 2008 verderlopen. in sommige winkels wordt er pasgeld gevraagd en op de meeste plaatsen moet je een afspraak maken. ik heb mijn mama meegenomen, en bij de definitieve keuze is ook papa meegegaan. wij hebben geen dresscode doorgegeven, daar we willen dat iedereen zich goed voelt in de kledij dat ze gaan dragen. groetenheidi6/7/08
Hallo Beth!Inderdaad, de nieuwe collectie verschijnt rond september- oktober. Wie je meeneemt om je bruidskleed te passen, kies je zelf denk ik!Bij mij zijn dat mijn moeder en m'n zus. Maar je kan bijvoorbeeld even goed je beste vriendin meenemen!Wij geven geen dresscode door aan onze gasten! Ik veronderstel dat zij zelf wel een beetje zullen weten wat ze "moeten" aantrekken om naar een trouwfeest te gaan..Veel succes bij het kiezen van je kleed!Ik moet er binnenkort ook eentje gaan kiezen...Groetjes,Lieselot
Bedankt voor jullie reacties!Hoeveel bedraagt dat pasgeld dan ongeveer?Groetjes,Beth
Hey Beth,Normaalgezien wordt er geen pasgeld gevraagd, denk ik. Wij trouwen volgend jaar in augustus en heb nu wel al een afspraak gemaakt om te gaan passen in november. Denk dat je er best op tijd mee kan beginnen en in november is de nieuwe collectie er ook dus...Veel succes ermee!groetjesKerry
Hoi,Ik ben in verschillende winkels gaan passen en ik heb nergens pasgeld moeten betalen... ik denk niet dat dit eigenlijk gevraagd wordt.Wij leggen onze gasten geen dresscode op. Ik ga ervan uit dat iedereen wel iets moois zal aanhebben en vooral iets waarin hij/zij zich goed voelt... Bij mij zijn een paar goeie vriendinnen meegeweest en bij twee winkels ook mijn mama. Nu ik heb beslist om mijn kleed te laten maken, is mijn ma telkens meegeweest toen ik ging passen.ik vermoed dat de nieuwe collecties rond oktober in de winkels zullen liggen... Veel succes en vooral heel veel plezier met het passen... het is echt superleuk!!!!Caroline