Terug naar overzicht
Hallo HelgaBen je al eens bij Ava gaan kijken? Daar hebben ze veel kleuren tussen wit en geel.groetjesHilde
Hoi Helga,Waarvoor moet de organza dienen? Als het is voor een stola te maken. Ik heb er een in ivoorkleur en heb hem slechts twee uur aangehad op onze trouwdag. Als je geïnteresseerd bent, mag je me steeds mailen op sadiake@hotmail.comGroetjes,Sadia
Dag Hilde,Ik ben al in een paar Ava's geweest, maar daar was hij telkens uitverkocht...Groetjes,Helga
Hoi HelgaKonden ze het dan niet voor je bestellen? Ik weet niet waar je geweest bent/waar je woont, maar hier in Antwerpen kan je normaal gezien wel bestellen. Want ik was laatst ook op zoek naar iets en had het hoofdkantoor gemaild, die dit doorgaven.Of als ze het van een ander filiaal laten overkomen?Succes nog!! GroetjesHilde
Als je zijden organza wilt, dat kan je vinden bij:stoffen Vanleuven in WetterenLorré stoffen in WetterenMaison Doré in Opwijk.Groetjes
Bedankt voor jullie reacties. Die winkels zal ik zeker nog nakijken.Hilde, wat Ava betreft, ik heb er een aantal bezocht (Kortrijk, Kuurne, Gent) maar dat kwam maar een paar keer per jaar binnen zeiden ze en ze konden het niet bestellen...En iets laten overkomen, dat weet ik niet. Want ik zocht nog een wit gastenboek bij AVA. En ze hebben mij zelf naar alle winkels doen rondbellen waar ze er nog hadden...Gelukkig had ik bij de eerste winkel die ik belde al prijs :-)Groetjes,Helga
Je kan ook op vrijdagvoormiddag naar de stoffenmarkt gaan in maastricht; alle kleuren van organza aan 1 of 2 euro de meter. Ik haal er al mijn stoffen. Groetjes, Mara
HelgaBlijkbaar zijn ze niet overal zo klantvriendelijk dus... en ieder geval, mocht het zijn dat je het niet elders vindt, én je weet de kleurcode, geef dan een seintje, dan kijk ik hier wel even en stuur het eventueel op!Ik hoor het dan nog wel. Werk om de hoek bij Ava hier en spring er geregeld binnen!GroetjesHilde
Bedankt allemaal!Ik rij nu naar Wetteren om daar eens te gaan kijken. Ik laat wel iets weten van mijn zoektocht.Groetjes,Helga
Stof gevonden in Wetteren bij Van Leuven!!Bedankt voor de tip!Groetjes,Helga