Terug naar overzicht
Hoi, wij waren ook geinteresseerd in die zaal, vandaar dat ik er wat info over opgezocht heb. Er is een grote zaal en een kleine zaal. Grote zaal heeft max capaciteit van 250 man, dus geen probleem voor jullie feest. Het is wel zo dat die zaal al bezet is tot minstens oktober! De kleine zaal is nog vrij, maar daar kan maar 75 man in...
heywij hebben daar gefeest en t was in elk geval allemaal dik in orde. ik denk ook dat de grote zaal geen probleem kan zijn (wij hadden de kleine) maar bel of mail gewoon es naar de snip, ze zijn echt supervriendelijk dus gewoon daar es vragen dan heb je direct een juist antwoord op al je vragen!groetjes en successas
hallo, volgende week vrijdag trouwen wij en ons feest gaat ook door in de snip.zoals reeds gezegd zijn er twee zalen een grote (250) en een kleine(75). wij zitten in de kleine omdat we het beperkt houden.je moet er wel snel bij zijn want hadden we de grote zaal moeten hebben, dan had dit niet meer gegaan.Ik ben al naar veel feesten moeten gaan in de snip en ik vond het er altijd dik in orde, hopelijk wordt ons eigen feest dat ookgroetjes Stephanie
hOi,wij wilden eerst ook gaan. Iedereen vertelde er veel goeds over. Wat bleek 2 dagen nadat wij een optie hadden genomen op een datum, hebben ze een optie van een ander koppel aanvaard zonder ons te verwittigen. We hadden ineens geen zin meer er te gaan. Het enige wat ze wilde doen is de huur van de zaal gratis aanbieden op een latere datum. We hebben dit echter niet aangenomen en zijn elders geweest.