TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sadia
7-7-2007
|
23-7-2007 14:18:59
Hoi,
Ik verkoop een trouwkleed van Linea Raffaeli uit de nieuwe collectie 2007, maat 40 in ivoorkleur. Dit trouwkleed kan je terugvinden op de website Linea Raffaeli --> bridal collection --> eerste lijn, eerste en tweede foto aan de linkerzijde). Het kleed is naar de droogkuis gebracht en is in perfecte staat. Als je geïnteresseerd bent, mag je steeds mailen naar sadiake@hotmail.com
Groetjes,
Sadia
|
|
Caroline
27-10-2007
|
23-7-2007 17:27:03
Hey,
ik ben mijn kleed bij Maxim's Couture gaan kopen, en daar hadden ze 1 rek met afgeprijsde modellen (dit zijn dan stuks uit vorige collecties die zij nog als pasmodel hadden hangen, maar die niet meer besteld kunnen worden).
|
|
Eveline
28-7-2007
|
6-8-2007 15:58:06
Wij zijn vorige zomer op 28 juli getrouwd, het was een prachtige dag...We hebben ervoor gekozen om de jurk te verkopen omdat hij te mooi is om op zolder te hangen en we er eigenlijk niet veel meer mee kunnen doen. We zouden daarom heel blij zijn de helft van de nieuwprijs te kunnen recupereren en er iets leuk mee te kopen voor in ons huis. Wie weet kan ik er jou een plezier mee doen...Concreet houdt dit in:jurk €700schoenen €75voile €60 Wat de trouwjurk betreft, hij is ontworpen door Erwin Vankets, merknaam 'Mathyro'- hij is in perfecte staat en gereinigd bij de droogkuis.- het gaat over een maat 38.- kleur gebroken wit- ik meet 1m63 - ik heb ook de bijpassende schoenen en voile (voor over de schouders te dragen)indien je dat wenst. Stuur mij je e-mailadres, dan zend ik je een aantal foto's. In het echt is de jurk eigenlijk nog veel mooier dan op de foto's. En hij zit ook heel comfortabel! Groetjes, eveline_de_smet@hotmail.com
|
|
christine
|
17-8-2007 15:34:18
Ik ben in het bezit van een prachtige trouwjurk plus mantel en hoedje, en dit alles in perfecte staat, geen vlekken nieuw, maat 38. Werkelijk enig, reageer a.u.b., het moet weg wegens plaatsgebrek.
|
|
Annemie
|
23-7-2008 21:40:47
Hoi
Op dit moment zijn het solden.Maar ik denk dat je je moet haasten want dat zal volgens mij maar tot eind juli zijn. Ik heb vandaag mijn kleedje gekocht bij Maxime's Couture in aarschot. Ze hadden vrij veel keuze nog en waren vriendelijk.(gaan op vakantie van in augustus en daarna nieuwe collectie) Ik ben ook bij Jagré geweest in A'pen, ook vrij veel keuze en vriendelijk. Ik weet dat ze bij Liliane Claes in Herentals ook solden doen. Verder kan je eens informeren bij Au Louvre (Brussel)en Claire de Femme (VLaams Brabant). In deze twee laatste winkels verkopen ze goedkopere bruidskledij, veel foto's en prijzen op website.Maar al veel verkocht van de collectie van 2008, dus misschien kan je wachten tot september/oktober als hun nieuwe collectie binnenkomt Ik heb ook een hele mooie site ontdekt op het internet van Julia Rosa. (Ravenstein Nederland)Zij verkopen al hun trouwkleedjes tem eind augustus aan 799euro, introductieprijzen omdat ze nog niet zo lang geleden gestart zijn. Jurken zijn prachtig,ik heb die man even aan de lijn gehad, hij klonk vriendelijk en zei dat er mogelijk ook een winkel in antwerpen zou opstarten daar hij al enkele belgische bruidjes over de vloer had gekregen. maar heb er verder geen ervaring mee, dus weet het niet zo goed... Surf op het net en bel veel rond, maar als je solden wil doen moet je snel zijn. Ik had nooit gedacht dat ik een mooie jurk zou vinden in de solden aan een redelijke prijs en dan nog in zo'n sjieke winkel , maar het is me toch gelukt! Succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|