Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal De Kleine Graaf

23-7-2007 15:10:21
Hey hey!

Dit forum heeft mij al heel erg goed geholpen! Ik heb al veel tips en ideetjes bij elkaar kunnen sprokkelen, maar heb nog een vraagje voor jullie!
Heeft er iemand ervaring met de feestzaal "De Kleine Graaf" in 's Herenelderen. Het lijkt ons zeer mooi om een feest te geven (we trouwen volgend jaar juni), maar aangezien het een vrij nieuwe zaal is, is het moeilijk om reacties te vinden van mensen die er eerder getrouwd zijn of naar een feest zijn moeten gaan.
Alle reacties zijn welkom!!
Alvast heel erg bedankt!
Gr, Hanne

Hanne
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1148

Lien
28-7-2007
 Meld misbruik23-7-2007 15:16:40

Hanne, ik kan je hier heel veel over vertellen maar nog meer vanaf maandag want zaterdag is daar ons trouwfeest (het wordt spannend nu). Stuur je emailadres anders door naar lienenpieter@hotmail.com met de vragen die je hebt dan zal ik je mijn objectieve mening geven ;-)

Kerry

Meld misbruik23-7-2007 15:29:12

Hey Hanne,

Wij hadden hier ook informatie aangevraagd maar zijn uiteindelijk toch niet gaan kijken omdat we al van mensen gehoord hadden dat de bediening daar nog niet optimaal zou zijn (omdat ze nog niet zolang open zijn).Ik weet niet of dit waar is, maar wij durfden het daarom niet echt te riskeren...
Maar Lien zal je dan na zaterdag wel kunnen adviseren ;-).
Wanneer trouwen jullie?

groetjes
Kerry

Hanne
21-6-2008
 Meld misbruik23-7-2007 15:40:34

Hallo Kerry,

We trouwen op 21 juni 2008. We hebben wel een optie op de "Kleine Graaf" genomen en denken wel dat we het daar zullen doen omdat het echt een prachtige zaal is! Maar het is natuurlijk altijd leuker als je wat ervaringen kunt horen van anderen, dus ik wacht vol spanning op het verslag van Lien!
Wanneer en waar trouwen jullie?
Bedankt voor je reactie!
Groetjes

Kerry

Meld misbruik23-7-2007 15:51:39

Wij hebben een optie voor 16 augustus 2008 voor de Beekhoeve in Neerlanden. Normaalgezien zal het deze datum ook wel worden...
Hebben jullie al veel voorbereid?

groetjes
Kerry

karolien
25-5-2007
 Meld misbruik23-7-2007 15:58:26

Hallo,

Wij hebben ook lang getwijfeld tussen de kleine graaf en de beekhoeve voor ons huwelijk op 01/09/2007. Uiteindelijk is het de beekhoeve geworden omdat zij inderdaad al langer open zijn en dus meer ervaring hebben.
Toen wij gingen kijken naar de kleine graaf vertelde de eigenares me ook dat de brasserie gewoon open zou zijn tijdens het trouwfeest. Ook dat vond ik een minpunt.
Maar het is zeker een prachtige zaak, vooral de binnenplaats vind ik fantastisch!

groetjes,
Karolien

Hanne
21-6-2008
 Meld misbruik23-7-2007 16:05:53

Bedankt voor al jullie reacties!

Ja, het is inderdaad een minpunt dat de brasserie gewoon open blijft. Dat is ook één van onze zorgen, we hopen dat we er niet teveel last van zullen hebben.
Lien, misschien kan je hierover ook iets zeggen na zaterdag?

Kerry, buiten het zoeken van de zaal hebben we nog niets voorbereid voor de trouw ;) Is het nodig dat we ook al met andere dingen bezig zijn? Is het vastleggen van de zaal niet het belangrijkste? Ik dacht dat je pas ongeveer een half jaar voor de trouw moet bezig zijn met kleed, DJ, fotograaf, uitnodigingen,... of ben ik helemaal mis?

Groetjes, Hanne

Kerry

Meld misbruik23-7-2007 16:09:23

De zaal is idd het belangrijkste. Maar ik heb me laten vertellen dat je voor DJ, fotograaf (en evt videograaf) en auto's er ook op tijd bij moet zijn.

Lien
28-7-2007
 Meld misbruik23-7-2007 17:48:42

Al 1 kleine opmerking over de brasserie: omdat de eigenares onze datum dubbel geboekt had (ja jullie lezen het goed dit kwam ik eind mei te weten!!!!!!!!!!) is de brasserie bij ons gesloten. Er is dan wel nog een tuinfeest achteraan in de wei.....de rest van het verhaal volgt na 28/7! Grtjs Lien
PS: wie wil duimen voor goed weer zaterdag, ga jullie gang ;-) !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info