TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
28-7-2007
|
23-7-2007 15:16:40
Hanne, ik kan je hier heel veel over vertellen maar nog meer vanaf maandag want zaterdag is daar ons trouwfeest (het wordt spannend nu). Stuur je emailadres anders door naar lienenpieter@hotmail.com met de vragen die je hebt dan zal ik je mijn objectieve mening geven ;-)
|
|
Kerry
|
23-7-2007 15:29:12
Hey Hanne,
Wij hadden hier ook informatie aangevraagd maar zijn uiteindelijk toch niet gaan kijken omdat we al van mensen gehoord hadden dat de bediening daar nog niet optimaal zou zijn (omdat ze nog niet zolang open zijn).Ik weet niet of dit waar is, maar wij durfden het daarom niet echt te riskeren... Maar Lien zal je dan na zaterdag wel kunnen adviseren ;-). Wanneer trouwen jullie?
groetjes Kerry
|
|
Hanne
21-6-2008
|
23-7-2007 15:40:34
Hallo Kerry,
We trouwen op 21 juni 2008. We hebben wel een optie op de "Kleine Graaf" genomen en denken wel dat we het daar zullen doen omdat het echt een prachtige zaal is! Maar het is natuurlijk altijd leuker als je wat ervaringen kunt horen van anderen, dus ik wacht vol spanning op het verslag van Lien! Wanneer en waar trouwen jullie? Bedankt voor je reactie! Groetjes
|
|
Kerry
|
23-7-2007 15:51:39
Wij hebben een optie voor 16 augustus 2008 voor de Beekhoeve in Neerlanden. Normaalgezien zal het deze datum ook wel worden... Hebben jullie al veel voorbereid?
groetjes Kerry
|
|
karolien
25-5-2007
|
23-7-2007 15:58:26
Hallo,
Wij hebben ook lang getwijfeld tussen de kleine graaf en de beekhoeve voor ons huwelijk op 01/09/2007. Uiteindelijk is het de beekhoeve geworden omdat zij inderdaad al langer open zijn en dus meer ervaring hebben. Toen wij gingen kijken naar de kleine graaf vertelde de eigenares me ook dat de brasserie gewoon open zou zijn tijdens het trouwfeest. Ook dat vond ik een minpunt. Maar het is zeker een prachtige zaak, vooral de binnenplaats vind ik fantastisch!
groetjes, Karolien
|
|
Hanne
21-6-2008
|
23-7-2007 16:05:53
Bedankt voor al jullie reacties!
Ja, het is inderdaad een minpunt dat de brasserie gewoon open blijft. Dat is ook één van onze zorgen, we hopen dat we er niet teveel last van zullen hebben. Lien, misschien kan je hierover ook iets zeggen na zaterdag?
Kerry, buiten het zoeken van de zaal hebben we nog niets voorbereid voor de trouw ;) Is het nodig dat we ook al met andere dingen bezig zijn? Is het vastleggen van de zaal niet het belangrijkste? Ik dacht dat je pas ongeveer een half jaar voor de trouw moet bezig zijn met kleed, DJ, fotograaf, uitnodigingen,... of ben ik helemaal mis?
Groetjes, Hanne
|
|
Kerry
|
23-7-2007 16:09:23
De zaal is idd het belangrijkste. Maar ik heb me laten vertellen dat je voor DJ, fotograaf (en evt videograaf) en auto's er ook op tijd bij moet zijn.
|
|
Lien
28-7-2007
|
23-7-2007 17:48:42
Al 1 kleine opmerking over de brasserie: omdat de eigenares onze datum dubbel geboekt had (ja jullie lezen het goed dit kwam ik eind mei te weten!!!!!!!!!!) is de brasserie bij ons gesloten. Er is dan wel nog een tuinfeest achteraan in de wei.....de rest van het verhaal volgt na 28/7! Grtjs Lien PS: wie wil duimen voor goed weer zaterdag, ga jullie gang ;-) !
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|