Terug naar overzicht
Hey,Je moet inderdaad een afspraak maken, ook voor de afgeprijsde modelletjes (kijk maar op de site www.linx-fashion.be ). Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hoi,Ik verkoop een trouwkleed van Linea Raffaeli uit de nieuwe collectie 2007, maat 40 in ivoorkleur. Dit trouwkleed kan je terugvinden op de website Linea Raffaeli --> bridal collection --> eerste lijn, eerste en tweede foto aan de linkerzijde). Het kleed is naar de droogkuis gebracht en is in perfecte staat. Als je geïnteresseerd bent, mag je steeds mailen naar sadiake@hotmail.comGroetjes,Sadia
hey,Eveneens ik verkoop mijn trouwkleed. maatje 36, van linea raffaelli.als je interesse moest hebben. yorditje1@hotmail.comgroetjes
Ik heb vrijdag een afspraak in Leuven. 'k Zal iets laten weten.Nele
Ik ben in Leuven geweest en ze hadden nog heel wat kleedjes hangen. Verschillende kleuren, modellen,...(nog tot dinsdag).Zeker de moeite om langs te gaan!
Hey Nele, (en alle anderen)Bedankt voor jullie reactie. Het is laat maar hopelijk krijg ik nog een afspraak geregeld. Zou graag eens willen gaan.Groetjes, nathalie