Terug naar overzicht
Hallo Nele,Vanwaar ben je? Ik weet anders iemand in Kruishoutem die dit doet.Groetjes,Helga
hey Helga,Ik ben van Mechelen dus Kruishoutem is wat ver vrees ik.Toch bedankt!
Hoi Nele, Ik laat mijn kledij maken bij Westhovens in Maasmechelen en ik ben heel erg tevreden over die zaak. Het ligt wel niet echt bij jou in de buurt. Alvast veel succes. Annick27/10/07
Hoi Nele,Heb er zelf geen ervaring mee, maar In Nijlen, vlak aan het station is een naaister gevestigd. Niet zo ver van Mechelen...Succes! Miranda
Alvast bedankt voor jullie reacties.Miranda,heb je toevallig een naam of adres van die persoon in Nijlen?Nele
ik heb mijn jurk laten maken bij het gouden hart in utrecht. het maakt daar niet uit wat voor jurk je wil alles kost 599 euro als je er een laat maken na je eigen idee. Dit is incl. stof en maakkosten.Ze maken voor 250 euro pakken voor heren.Echt super en heel mooi.dit is hun websitehetgoudenhart.come2me.nlgroeten linda
kent er iemand een naaister in west-vlaanderen die trouwjurken deftig kan namaken?Alvast bedankt
Hey Nele,Mijn moeder is een erg goede naaister.We zijn 11 juli getrouwd en mijn jurk was echt prachtig.Indien je het wenst stuur ik je een foto door. Ik ben samen met haar naar een bruidswinkel geweest en ze heeft dan een model nagemaakt.Laat maar weten indien je interesse hebt.Dit is alvast haar website.www.lougalie.beze maakt ook hoeden enz.Groetjes Iris