TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tineke
27-10-2007
|
24-7-2007 17:32:09
hier een antwoord op je nieuwsgierig vraagje dat ik niet durfde vragen: ja ik trouw ook in die jurk. Wij trouwen in oktober. Waar en wanneer trouwen jullie? Waar haalde je de jurk?
|
|
Lotte
26-4-2008
|
24-7-2007 18:54:43
hallo, tja, ik ben heel nieuwsgierig, zo ben ik dan... ik heb mijn kleed nog niet gekocht omdat ik over de service bij ons in de buurt niet tevreden was en zoek dus naar een andere winkel waar ze me wil de service kunnen bieden die ik toch wel had verwacht.
ik trouw pas volgend jaar (26/04/2008)dus ik ga wachten tot de nieuwe collectie en normaalgezien kan ik dan nog steeds 'hilde' kopen. maar ik denk toch dat het dit kleed zal worden.
waar heb jij je kleed (sjaal? of jasje? of...)gekocht en je schoenen, juwelen enzo... als je kan, stuur een foto op in oktober... ben nieuwsgierig hé!
groetjes lotte
hier alvast mijn email-adres l_rousseau@yahoo.com
|
|
Hilde
14-3-2008
|
2-8-2007 21:37:26
he tof, bruidsjurk met mijn naam en ziet er fantastisch uit ook. in welke winkel zijn jullie geweest?
|
|
Lotte
26-4-2008
|
3-8-2007 19:02:42
hallo
ja, een bruidsjurk met jouw naam en nog een mooi ook!!
ik wil niet slecht spreken over de winkel want ik heb al gehoord dat bepaalde mensen er wel heel tevreden over zijn, dus misschien had die mevrouw een slechte dag ofzo...het was Couture Rachel New in Temse.
ik heb nu besloten om eerst een paar andere bruidswinkels te bezoeken en dan zie ik wel. Maar direct teruggaan naar temse is voor mij niet zo'n goed idee. µ even afwachten, ik heb nog genoeg tijd.
groetjes lotte
|
|
Anoniempje
15-3-2008
|
20-8-2007 15:21:54
Hallo, Ik ben gehuwd in deze bruidsjurk. En ik verkoop deze, moest je geïntresseerd zijn, mail me gerust: miekepan@hotmail.com. Ik voelde mer er zalig in, en heb heel veel complimentjes gekregen! Maat 40. Groetjes,
|
|
Hannelore
14-9-2007
|
11-10-2007 9:00:58
Hallo,
Ook ik ben in deze jurk getrouwd, voelde me er HEERLIJK in! Hij voelt erg licht aan, zit super!
Ook ik verkoop de jurk nu, ik heb maat 36.
Je mag me natuurlijk mailen als je vragen oid hebt!!
Liefs Hannelore
|
|
Hannelore
14-9-2007
|
11-10-2007 9:02:17
Moet ik wel mijn email geven natuurlijk hahahah...
Dat is tedenhannelore@home.nl
Liefs Hannelore
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|