Terug naar overzicht
Hey LotteWij hebben onze ringen bij Hans Sonnaert gehaald in de Zamanstraat.We hebben ze sinds vorige week en ze zijn echt prachtig !!Hans is ook echt een aangename man, hij luistert naar je wensen... echt de moeite... !!Hier de website: http://www.hanssonnaert.be Groetjes en succesSarah15*09*07
HoiWij hebben de onze laten maken bij juwelier klein zwitserland in Aalst. Daar is een zeer ruime keuze waaronder ook eenvoudige witgoude ringen, de breedte en de vorm (al dan niet afgerond of eerder hoekig) kan je daar kiezen. Succes, s
Hey,misschien een beetje laat, maar wij hebben ze besteld bij Bulteel (Parkstraat). Witgoud, getrommeld uitzicht. De eigen ontwerpen zijn prachtig en je kan dan met hem bespreken hoe breed ze moeten zijn, of er een steentje in moet bij de vrouw, of er een gravure in moet, e.d. Prima service, mooie ringen!Groetjes,Evelien x
In st pauwels op den dries juwelen Sofie De Nys ook heel mooi gerief en maakt alles wat je wilt. Moest je interesse hebben ik heb nog een pakje van 6 ballons 'just married' zilverkleur liggen en 2 stokken om ze op te steken gebruikt als versiering voor aan men deur. Je mag ze gratis komen halen indien je wenst. Ik kan je een foto doormailen mail me maar op melopee1@telenet.beCentr St.Niklaas.