Terug naar overzicht
ik zou om een rechtzetting vragen. Ze zijn verplicht dat te doen als je daarom vraagt. U niet laten doen!Mieke22/09/07
Hey Elke, Wat een smerig gedoe!En dat terwijl je nu eigenlijk enkel zou moeten genieten van alles!Ik vraag me ook af of je op geen enkele manier een rechtzetting zou kunnen krijgen.Of desnoods ergens anders iets laten plaatsen ofzo?Ik weet het niet goed, het is misschien wel wat ver gezocht, maar ik zou toch ook graag mijn naam willen 'zuiveren' zeg maar, en m'n gedacht willen zeggen.Veel succes!Cathy
hallo,oei wat vervelend zeg! ik zou ook om een rechtzetting vragen... bij de grotere kranten zoals het laatste nieuws heb ik dat ook al gezien in een lezersbrief! als je hem tamelijk goed formuleert zullen ze hem normaal publiceren. ik zou blijven hun 'lastig' vallen! zeker als je het zo erg vindt!was je trouwkledij zo speciaal? je maakt me wel nieuwsgierig!kop omhoog en je niet laten doen! trouwens, de mensen die je kennen weten wel beter! groetjes
Hallo allemaalBedankt voor de reacties al. Ja mijn schoonmoeder had al gebeld zoals ik al zei en ze hadden een uitleg klaar. En nu we terug zijn heb ik gisteren ook een (beetje een lastig) mailtje gestuurd dat ik dus niet goed was van de hele situatie. En over onze kledij, ok deze was speciaal maar niet omdat ze van een bepaalde ontwerper kwamen of hoe duur ze waren. Mijn ventje stond niet met een "klassiek" pak en wat hij nu droeg was zijn ding, en de jurk was van de zelfde lijn en was altijd al mijn droomjurk. Daarom hebben we dit gekozen en niet omwille van hoe de krant het formuleerd. Ik ben benieuwd of ik een reactie ga krijgen op mijn mail ik hou jullie zeker op de hoogte.Groetjes El07/07/07Dus reeds 17 dagen getrouwd
Hey,Het is inderdaad allesbehalve plezant, maar ik zou proberen het mij niet al te erg aan te trekken, want ik denk niet dat ze voor zoiets een rechtzetting gaan publiceren. Het is iets dat de mensen toch snel gaan vergeten hoor.Groetjes,Lieve
Hallo Elke,jammer dat je zoiets moet meemaken, ik kan natuurlijk niet oordelen over wat ze geschreven hebben, gezien ik het artikel niet gelezen heb...maar weet dat je een rechtzetting (bv dat van je beroep etc) en een recht van antwoord via lezersbrief kunt eisenZe kunnen dit niet weigeren, echter wat je meestal ziet in zo'n geval is dat ze de rechtzetting ergens in een onopvallend hoekje gaan zetten, zodat je echt moet zoeken om het te vinden en daar kun je niets aan doen.Over de ontwerper, tja als jullie kledij blijkbaar heel typerend is voor een ontwerper vrees ik dat het feit dat ze daar iets over schrijven onder journalistieke vrijheid valt...Maar was het dan zo erg wat er geschreven stond? nogmaals ik ken het artikel niet?Hopelijk geraak je eruit met hen.
hallo Hier ben ik weer en heb ondertussen een reactie gehad. Ik kreeg commentaar dat ik fier moest zijn dat ik kledij van de ontwerper droeg en dat inderdaad de tekst bij onze foto werd veranderd. Maar het is niet zo zeer de tekst zelf maar wel de manier WAAROP het geschreven werd en hoe het overkomt als u het leest. Maar ik ga 't proberen te bannen uit mijn geheugen alleen jammer dat ik nu een dom artikel heb ipv een een super mooi extraatje.